חפש מאמרים:
שלום אורח
22.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפצת מוצרי קידום מכירות עם חברת הפצה מקצועית - שמעוני חביב

מאת: חביב שמעונימיתוג04/03/20131151 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מוצרי קידום מכירות מהווים כלי מעולה לקידום מכירות והגברת מכירות העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

מאת: חביב שמעוני

אין ספק כי מוצרי קידום מכירות הם אמצעי נהדר ויעיל לעשות קידום מכירות וכמובן להגביר את המכירות של העסק שלכם בצורה אפקטיבית ביותר. קידום מכירות משמש גם לקידום המותג או השירותים של העסק שלכם בדרך יעילה ונוחה ביותר. חלוקה והפצה של מוצרי קידום מכירות יכולים להגיע בזמן קצר לחשיפה מקסימלית של המוצר או המותג עצמו בפני מספר לקוחות ענק .

הפצת מוצרי קידום מכירות עם חברת הפצה מקצועית
בהפצת מוצרי קידום מכירות יש צד לוגיסטי שלא כל חברה ועסק ערוכים לו. לשם כך ישנן חברות במשק שזה כל עיסוקן. על מנת להגיע לאלפי לקוחות ברדיוסים גדולים לא ניתן להסתדר ללא חברות אלו אשר נותנות שירותי הפצה של מוצרי קידום מכירות. מדובר בין היתר על חלוקת המוצרים בצמתים, בתחנות דלק, קניונים, פארקים שונים, בכניסה לאולמות שונים, ברחוב וכיוצא באלה.

כיצד להצליח עם הפצת מוצרי קידום מכירות ?
מוצרי קידום יכולים להיות אלמנטים רבים ומגוונים כמו לדוגמה : סטיקרים, עלונים, דוגמיות של קוסמטיקה ומזון ועד למארזים שלמים של מוצרים שונים לשימוש הלקוחות הפוטנציאלים אשר מקבלים אותם במתנה. הצלחת החלוקה תלויה בשינוע האנשים והמוצרים למקומות הרצויים ובזמן הרצוי. לדעת חביב שמעוני, אפקטיביות של חלוקה זו תהיה תלויה גם בדוכנים אשר תקימו עבור פעילות זו שעליהם להיות מעוצבים ומושכי תשומת לב בצורה טובה ומקצועית ביותר. גם שימת לב לאיכות המחלקים והדיילות חשובה ביותר .

פיקוח על החלוקה
חלוקת מוצרי קידום מכירות תלויה גם לא מעט בפיקוח על החלוקה ועל ביצועה הנכון בשטח הלכה למעשה, פתרון בעיות בזמן אמת וכמו כן יכולת תקשורת מידית עם כל נקודות החלוקה הקיימות במקומות השונים. בנוסף לכך, יש לוודא כי חברה זו מבוטחת ומבטחת את העובדים שלה בעצמה על מנת שלא תהיו נושא לתביעות במקרה של תאונה או חבלה של אחד מהם בזמן חלוקת מוצרי הקידום שלכם. במילים אחרות יש להקפיד על חברה אשר מסוגלת לספק מהירות, יעילות, דייקנות ואחריות בחלוקת מוצרי קידום מכירות .

 

שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, חביב שמעוני הוא גם מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חביב שמעוני

יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חביב שמעוני

מאת: חביב שמעוניתרבות ובידור05/07/131441 צפיות
הוצאת "באואר" בארצות הברית עובדת על שלושה מגזינים חדשים שיושקו בארצות הברית בתוך כחמישה חודשים ונועדו לפנות לנשים ולנערות.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131857 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

מאת: חביב שמעוניבידור ופנאי - כללי29/05/13975 צפיות
בארצות הברית מכונה המגזין O בקיצור. מדובר בירחון שנוסד על ידי אופרה ווינפרי. המגזין מכוון להעניק השראה לשלל הקוראים והקוראות לחיות את חייהם בצורה הטובה ביותר תוך הצגת מידע, מתן עצות מועילות וכלים כיצד להתמקד על שיפור עצמי. הירחון מקדיש את עצמו לעזור לקוראים לכוון את עצמם בצורה הטובה ביותר ולהציג את עצמם כפי שהם באמת.

מאת: חביב שמעונימיתוג22/04/131204 צפיות
כיום כבר מובן לכל בעל עסק שבלי להיות נוכח ברשת האינטרנט אין לעסק שלו סיכוי להגיע לקהל הלקוחות הנעזר בכלי זה באופן שוטף ויום יומי. כיום כל מספרה וחנות למכירת אוכל לחיות מחמד מפרסמים באינטרנט. אפליקציות חכמות יודעות להפנות אנשים לחנויות בסביבה באמצעות הסמארטפונים השונים והאינטרנט הפך לכר ענק לפרסום ושיווק.

מאת: חביב שמעוניפרסום11/04/131026 צפיות
כמה פעמים אמרתם לעצמכם כי בפגישת העסקים הבאה שלכם עם לקוח תקפידו על האופן בו אתם מתלבשים, תהיו מסורקים או מאופרים כמו שצריך, תפגינו חביבות יחד עם הנחישות הטבעית שלכם וכדומה? וכמה פעמים לא עמדתם במשימה, ויכול להיות שהפסדתם לקוח בגלל שטויות של חזות והופעה, סגנון דיבור או עייפות מוזרה. כמו המשפט השגור "לעולם לא ניתנה לאדם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני", שמתייחס בדרך כלל ליחסים שבין בין אדם בכלל הוא מתאים ובגדול גם בעסקים ובפרסום.

מאת: חביב שמעוניהודעות לעיתונות - כללי08/04/131061 צפיות
מגזין בישולים האמריקאי פורסם על ידי חברת AMERICANS TEST KITCHEN בברוקלין ויוצא לאור אחת לחודשיים. הייחוד של המגזין הוא בכך שאינו מכיל פרסומות.

מאת: חביב שמעונימכירות20/02/131163 צפיות
יש הטוענים כי קידום מכירות הוא אקט של הטבות בזמן או לפני המכירה בצורה של קופונים, קנה אחד וקבל שני במתנה, קח לשבועיים ניסיון ללא התחייבות וכיוצא באלה, ואנשי מקצוע אחרים טוענים כי קידום מכירות הוא דבר הרבה יותר נגיש וישיר אשר כולל גם חלוקת מוצרי קידום, הצבת דגלונים בעסק או שליחת דיילות נאות לטעימות וחלוקת דוגמאות. האמת היא שגם אלה וגם אלה צודקים ומה שחשוב הוא מה שעובד בשבילכם .

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192808 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176271 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162672 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162796 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162270 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162188 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162086 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica