כיום כבר מובן לכל בעל עסק שבלי להיות נוכח ברשת האינטרנט אין לעסק שלו סיכוי להגיע לקהל הלקוחות הנעזר בכלי זה באופן שוטף ויום יומי. כיום כל מספרה וחנות למכירת אוכל לחיות מחמד מפרסמים באינטרנט. אפליקציות חכמות יודעות להפנות אנשים לחנויות בסביבה באמצעות הסמארטפונים השונים והאינטרנט הפך לכר ענק לפרסום ושיווק.
מאת: שמעוני חביב
בניית אתר ולקיחת פרזנטור
בניית אתר לעסק שלכם באינטרנט הוא עניין של חובה בעולם הדיגיטאלי והגלובלי שלנו. באתר אינטרנט תוכלו להציג את החברה או את העסק, את מוצריה או את שירותיה, את היתרונות שלה וגם את המוצרים והשירותים עצמם. כמובן שכל נושא המבצעים צריך לקבל דגש וכן דילים כאלה ואחרים. אתר האינטרנט יהיה חלון הראווה שלכם באינטרנט וכדאי להשקיע בו. לאחר מכן תרצו לקדם את האתר כדי שאנשים ידעו איפה למצוא אותו ברשת וכמובן שתעשו מאמץ לקידום האתר שלכם – קידום אורגני מתוך התכנים שלכם וגם קידום ממומן באמצעות פרסום בגוגל.
אחת הדרכים לקדם את האתר שלכם היא באמצעות פרזנטור שבאמצעות סרטון קצר יוכל להציג את העסק ולומר כמה מילים אודותיו. מילים וצורת הגשה שתסקרן את הגולש ותכניס אותו לאתר. לא מומלץ לצעוק באמצעות הפרזנטור כי "אנחנו הכי טובים בעולם" וכאלה מן משפטים שכל אחד אומר על עצמו. יותר חשובה בפרזנטציה כזו האמינות שלכם, השקיפות, השירות והיחס האדיב ללקוחות.
מיהו פרזנטור האינטרנטי ?
פרזנטור הוא אדם בעל חזות ייצוגית המתאימה לעסק שלכם (ואל תחשבו שבגלל שאתם בעלי העסק אתם יכולים להיות פרזנטורים טובים!) שבאמצעות קטע וידאו קצר מציג את ייתרונות העסק שלכם באופן אלגנטי שמדבר לכל אחד. דמות זו יכולה גם "לקפוץ" לפני הלקוחות באתר עצמו והיא מהווה חלק אינטגרלי מהעסק שלכם. הסרטון בנוי בתוך האתר באופן כזה שהסרטון נראה כחלק ממנו ולא כדבר מה חיצוני.
שמעוני חביב הוא יזם ואיש עסקים, חביב שמעוני הוא גם מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל