לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC).
קידום ממומן
קידום ממומן משמעותו פרסום בתשלום בגוגל והופעה באזור המודעות, מעל או מתחת לתוצאות האורגניות. תהליך קידום ממומן איכותי וכמובן מקצועי יבטיח שמודעות העסק יופיעו מעל לתוצאות האורגניות בעמוד התוצאות הראשון, שכן ברור לכולנו וזה לא סוד מרבית הגולשים אינם גולשים עד למטה או עוברים לעמודים הבאים ובדרך כלל אם לא הספקת לעניין את הגולש בכמה מודעות ראשונות פירושו לאבד את הגולש ואת הלקוח הפוטנציאלי.
קידום אורגני
אופציה השנייה לקידום בגוגל הוא קידום אורגני ( SEO). מטרתו העיקרית של קידום אורגני היא לשפר את ציון האתר בעני גוגל ולגרום להופעתו במיקומים גבוהים. ישנם יתרונות רבים בקידום אורגני ביניהם:
חשיפה רחבה יותר לעסק – ברב המקרים הגולשים אינם עוברים לעמוד השני בתוצאות החיפוש וברב המקרים גם לא גולשים לסוף עמוד הראשון, לכן חשוב לקדם את המודעה\ אתר שלכם בצורה כזאת שניתן למצוא אותה ב 3 התוצאות האורגניות הראשונות בגוגל.
תדמית האתר -לא סוד שכאשר אנו מחפשים מידע במנוע החיפוש, תוצאות הראשונות אשר מופיעות מתפשרות על ידי הגולשים כהכי אמינות ואיכותיות. אתר אשר ניתן למצוא ב3 תוצאות הראשונות מתקבל על ידי הגולשים בצורה טובה ויותר וגורמת ליותר קליקים. ברב המקרים עלייה בכמות הכניסות תביא גם לעלייה בכמות הרכישה( אם מדובר באתר מכירות) ויותר חשיפה בפני קהל.
אז מה עדיף?
אם שואלים באיזה משתי האופציות עדיף לבחור, תשובה חד משמעית לא תקבלו. כל קמפיין הוא אינדיבידואלי ובכדי להגיע למקסימום חשיפה יש להתייעץ עם חברה שמתמחה בזה. חברת קידום ושיווק איכותית תדאג לכל העניין של בניית קמפיין ותוביל את הקמפיין לחשיפה רחבה ככל האפשר.