מעבר דירה, משרד או מעבר בכללי גורם להמון כאבי ראש אצל האנשים ובמקרים רבים נאספים ציוד רב אשר יקר ערך עבור הבן אדם אך אין לו מקום במקום החדש. אם ברצונכם לבצע מעבר משרד, ישנו צורך בתכנון ראוי של המעבר ועדיף לכם להשתמש בשירותי אחסנה אשר יכולים לסייע למעבר נוח והתאקלמות קלה יותר במקום החדש.
ישנן סיבות רבות למעבר משרד. אחת הסיבות היא הצורך בחלל גדול יותר או לחילופין הצורך לצמצם בהוצאות ולמצוא מקום קטן יותר. סיבה נוספת של מעבר משרד היא סיום חוזה השכירות ללא יכולת ורצון להעריכו , או במקרה הכי גרוע שזה סגירת העסק עצמו. בכל אחד מהתרחישים הבאים השכרת מחסן יכולה במקרים רבים לשרת את העסק ולעזור לו במעבר משרד. במקרים מסוימים חברה עוברת למשרד יותר קטן, מה שאמר שכרגע ישנם חפצים רבים אשר אין להם מקום במשרד החדש או לחילופין יש צורך לאחסן חלק מהציוד עד לצורך להשתמש בו ואז נוצרת הבעיה איפה לאחסן את אותם החפצים.
במקרים בהם יש צורך במעבר משרד עדיף לפנות חברת השכרת מחסנים. עלותן לא גבוהה וזה משתלם הרבה יותר מאשר לשכור משרד גדול יותר. מחיר הארנונה ביחס למחיר השכרת המחסן תלך לטובת האחסון במחסן. ישנם שירותים כמו אחסון ארכיב אשר מאפשר אחסון למסמכים שאין בהם צורך כרגע, ובנוסף חברת אחסון בדרך כלל דואגת לאבטחת הארכיב מפני פריצה אפשרית. במקרה ויש עניין של אחסון תכולת דירה זמני לתקופת המעבר חברה לאחסון יכולה להקל עליכם במעבר ותדאג לחפצים בזמן שאתם תתעסקו במעבר עצמו.
ישנן חברות השכרת מחסנים רבות בארץ. בבחירת חברת אחסון חשוב להבין כמה דברים. דבר ראשון הוא המיקום של אותו המחסן. ישנם מקרים בהם יש צורך בנגישות מהירה לחפצים ומחסן אשר ממוקם קרוב לחברה כול לחסוך בזמן לגשת אליו ולהשתמש בו. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא גודל המחסנים. ישנם מקרים בהם כמות החפצים אינה גדולה ובמקרים כאלה אין צורך בהשכרת מחסן גדול אלא להסתפק במחסן קטן יותר ובכך לחסוך בעלות ההשכרה.
לבסוף חשוב לוודא שמדובר על חברת שירותי אחסנה מקצועית ואמינה אשר מחזיקה ברישיון לניהול מחסנים ולכן שירותיה כוללים ביטוח תכולה. מומלץ לבצע סקר שוק ולבקר באותם המחסנים לפני ההשכרה, אלמנת לבחור את החברה שהכי תתאים לצרכים האישיים שלכם ותגרום למעבר שלכם להיות חלק ורגוע.