כל עסק המעוניין לפרוץ קדימה ולאגף את המתחרים שלו באותו תחום עיסוק, יחד כמובן להשתמש בכלי הפרסום והשיווק השונים על מנת לעשות זאת באופן יעיל ומוצלח. אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע להצלחה היא באמצעות אירועי קד"ם. השתתפות בכנסים ידועה כדרך מעולה לקידום מכירות. כנסים מושכים אליהם אנשים רבים, מהם אנשי מקצוע ומהם אנשים המתעניינים בתוכן הכנס ובקיצור, לקוחות פוטנציאלים מסתובבים בכנסים כל הזמן. כנס הוא מקום בו אתה יכול להראות את המוצרים שלך ולהיראות לעיני אנשים רבים, לחלק כרטיסי ביקור ופליירים שונים, להשתתף בהרצאות שונות בתחום וגם לנצל אותו כדי ללמוד על המתחרים שלך .
מאת: חביב שמעוני
דרכים שונות להשתתף בכנס
חברות רבות מנצלות כנסים על מנת לתת להם חסות וכך לחשוף את החברות לקהלי היעד המגיעים לכנסים. כך יכול בנק גדול לתת חסות לכנס כלכלי או לכנס חברתי וכדומה. כמו כן ניתן להשתתף בכנס כחבר פעיל ולקדם את המכירות על ידי מתן הרצאות, הקמת דוכן של העסק, דלפקי מכירה או חלוקת דוגמאות שונות, חלוקת פליירים, מוצרי קד"ם וכדומה. השתתפות בכנס יכולה להיות על רקע מסחרי או על רקע מקצועי מסויים ובכל המקרים ניתן לקדם את המכירות של המוצרים והשירותים שלכם .
דוכן בכנס מקצועי
דוכן מכירות או דוכן מידע וחלוקת דוגמאות מאד פופולארי בכנסים. את הדלפק יש לבחור בהתאם לגודל העסק והמוצרים שרוצים לקדם. יש לבחור האם תהיה הסברה מילולית או הקרנה של מסרים בוידאו. ניתן לעשות שימוש בדיילות כמקדמות מכירות כדי שיחלקו חומר שיווקי, טעימות, דוגמאות שונות וגם שיסבירו אודות המוצרים השונים. גם עריכת הגרלות וחלוקת מתנות מומלצים וכדאיים מאחורי הדוכן שהקמתם .
חלוקת מתנות קד"ם
חלוקת מוצרי קד"ם מאד פופולארית בכנסים. מתנות שעליהם מודפסים פרטי החברה והלוגו שלה כמו: עטים, תיקים שונים, חולצות, כובעים, מגנטים, מחזיקי מפתחות וכדומה. את המתנה לוקח הלקוח איתו וממשיך לפרסם אתכם גם הרבה אחרי שהכנס נגמר. את המתנות מחלקים בעזרת דיילות ודיילים צעירים ויפים כדי למשוך את הקהל לדוכן שלכם .
חביב שמעוני הוא יזם ואיש עסקים, מומחה מדיה ופרסום וממקימי עיתונות המגזין בישראל