קופירייטרים העוסקים בכתיבת תוכן לקידום אתרים עושים שימוש נרחב, בין היתר, במידע נסתר, או באנגלית Metadata. התרגום המדויק של המונח הוא מידע על המידע, כלומר תיאורי המידע שאינם מוצגים באתרים עצמם, אך נראים ונקראים על ידי מנועי החיפוש השונים, אשר מתחשבים בהם בעת קביעת דירוג האתר. מידע זה משמש לצורך קטלוג או חיפוש.
שימוש במידע על המידע אינו מוגבל לתחום קידום אתרים. דוגמא פשוטה של סוג כזה של מידע ניתן לראות בכל ספר. המידע המוצג בספר הוא תוכן הספר, כלומר הסיפור והתמונות הכתובות בו. יחד עם זאת, תיאור הספר, הכותרת שלו, מידע על כמות העותקים שהודפסו ועל זכויות היוצרים – כלומר, כל המידע הנלווה אותו ניתן למצוא על גבי הכריכה, בעמוד השער ובעמוד האחרון הוא מידע על המידע. רוב האנשים המבקרים בספריה יודעים לחפש את הספר על פי שם הסופר או על פי הכותרת; כלומר מידע על המידע עוזר לנו לאתר את מה שאנחנו מחפשים ללא צורך בהתעמקות בתוכן הספרים עצמם.
דוגמא מקורית יותר, שגם היא אינה קשורה לתחום של קידום אתרים, היא שמות ושמות משפחה של בני אדם: תיאור כזה רחוק מלהכיל את המידע אודות אופי האדם, מראהו החיצוני ומאפיינים חשובים נוספים שניתן להגדירם כתוכן האישיות; יחד עם זאת, הם עוזרים לנו לאתר את האנשים ולהצביע עליהם.
נחזור לקידום אתרים. מידע על המידע של דפי האתר מכיל 3 נושאים עיקריים: כותרת, תיאור ומילות מפתח. מטה דטה הוא חלק חשוב מהקוד של דף האתר. לכותרת ישנה משמעות גבוהה בעיני מנועי החיפוש; למעשה, זהו השם של הדף. היעדר כותרת מקשה על מנועי החיפוש להכיר את הנושאים בהם עוסק הדף, ולכן דף ללא כותרת ידורג בעדיפות נמוכה. אורך הכותרת הוא עד 70 תווים כולל מרווחים. תיאור הדף צריך לספר עליו בקצרה, בכ- 20-40 מילים, והוא משתקף בתוצאות החיפוש. מילות מפתח כוללות את כל ביטויי המפתח בהם נעשה שימוש בדף.
לסיכום, חשיבותו של מידע על המידע בקידום אתרים היא גבוהה. מידע זה מקל על מנועי החיפוש בעת הכרת האתר וקביעת הרלוונטיות שלו לנושאים השונים, לכן חשוב לקבוע כותרות ותיאורים מתאימים, ולעשות בהם שימוש במילות מפתח.