כמה פעמים אמרתם לעצמכם "הרי המוצר שלנו מעולה – למה לא קונים אותויותר?" או "איפה אנחנו טועים?" ידוע לכם כי המוצר שלכם באמת מעולה והמחירשלו נמוך בהרבה ממחירים של מתחרים, ובכל זאת אתם לא מצליחים להמריא עםהמכירות. אתם לא מצליחים להגדיל את מספר הלקוחות ולא את הרווחים. אז מהעושים?
מאת:חביב שמעוני
מתי בפעם האחרונה פרסמת את עצמך?
רבים חושבים כי בעת פתיחת העסק החדש יש לעשות קמפיין פרסומי מסויים,לפרסם מודעה קטנה בעיתון, לחלק 2000 פליירים ברחוב ולשלוח מיילים לכלהחברים כדי שיפרסמו את עובדת פתיחת העסק. ובכן, זה לא פרסום רבותי! זה לצאתידי חובה ולהגיד לעצמך "הנה פרסמתי וכמו שידעתי זה בכלל לא עוזר".
גישה שלילית ולא מתאימה לפרסום בלי עזרה וייעוץ מקצועי אכן יגרמו לכםלהוצאה כספית גדולה ומיותרת ולטעם רע בפה במכל הקשור לפרסום. השאלה היאכיצד להתמודד עם סוגיית הפרסום בחוכמה וביעילות תוך הקפדה על חלוקת תקציבנכונה.
צעדים ראשונים למיתוג ופרסום נכונים
קחו יועץ מקצועי – איש המתמחה בעסקים מהתחום שלכם
מיתוג חדש – שנו את הלוגו או את צורת השם ותנו צורה חדשה לעסק שלכם
מבצעים – גבשו מדיניות מבצעים למצטרפים חדשים ומתנות ללקוחות הקבועים
קטלוג או פלייר חדש – בנו קטלוג חדש ומפואר לעסק וחלקו אותו לקהל הפוטנציאלי שלכם.
פרסמו בגוגל – פרסום וקידום אתרים בגוגל יכול לעשות פלאים לעסק שלכם אם תדעו לעשות זאת בחכמה ובעזרת אנשי מקצוע טובים.
מוצרי פרסום – שלחו ללקוחות מוצרי פרסום שלכם וחלקו אותם בכל הזדמנות שידעו שאתם קיימים וזוכרים אותם.
היו מוכנים לעשות שינויים כל הזמן. כשמשהו תקוע ולא עובד בעסק שלכם אלתחשבו על קיצוצים אלא על התרחבות, על יצירת משהו חדש בעסק שיוכל לסחוב אותוקדימה.
חביב שמעוני, יזם ואיש עסקים - מומחה לפרסום, מדיה, הוצאה לאור וארגון אירועים.