העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה.
מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'.
אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?
למאמר המלא...
|
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.
למאמר המלא...
|
המאמר מתאר בקצרה את חשיבות תהליכי הפטנטים כחלק מתהליך פיתוח מוצר/ קידום מיזם משלב הרעיון.
למאמר המלא...
|
המאמר מתאר את התהליכים הרלוונטיים שיזם צריך לעבור משלב הרעיון ועד שלב שיש לו אב טיפוס ותכנית עסקית והוא מוכן לחפש השקעה כספית או למכור את המיזם לשותף אסטרטגי. המאמר מתאר איך תהליכי פיתוח מוצר משתלבים עם תהליכי הפטנטים ותהליך בניית תכנית עסקית להערכת השווי שלפיו ניתן לגייס כספים.
למאמר המלא...
|
עיצוב ופיתוח מוצר והשתלבותו בניסויים כחלק מתהליך הפיתוח.
למאמר המלא...
|
במאמר זה ברצוני לציין ולהבהיר את חשיבות האסטרטגיה העסקית שנקבעת בתחילתו של המיזם וכיצד היא תשפיע על תהליך פיתוח ועיצוב המוצר, על תהליך הכנת האינפורמציה העסקית, נתחי השוק, קהל היעד הפוטנציאלי ובגדול הכיוון הכללי של המיזם.
למאמר המלא...
|
תהליך גיוס השקעה כחלק מהתהליכים הדרושים להביא מוצר לשוק.
למאמר המלא...
|
המאמר מתאר איך לפתח מוצר או פטנט בתהליך נכון ואיך להגיע לפגישה עם המשקיע מוכן. חברת בי-פוקוס בונה יחד עם היזם את הצוות הדרוש לקידום המיזם. בצוות יהיה בנוי מהיזם כמנהל, מנהל פיתוח ומנהל עסקי. יחד ובסנכרון הצוות יבנה את הערך הכספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט אותו היזם מעוניין לקדם.
למאמר המלא...
|
המאמר מתאר איך לפתח מוצר או פטנט בתהליך נכון ואיך להגיע לפגישה עם המשקיע מוכן
למאמר המלא...
|
המאמר מתאר את התהליכים הרלוונטיים להבאת מוצר לשוק ומציג קישורים לסכמות שמשלבות את תהליכי פיתוח המוצר/ הפטנט עם תהליכי חיפושי ורישומי פטנטים, סקרי שוק וכתיבת התכנית העסקית
למאמר המלא...
|