אתם משקיעים מאמצים רבים בתפעול ובקידום העסק. הבעיה היחידה היא שהלקוחות שלכם נוטשים אתכם יום אחר יום עקב מה שהם מכנים "שירות לא מספק". ומכיוון שהלקוח תמיד צודק, ייתכן מאד שהגיע הזמן לשדרג את השירות עבורו.
רוצים לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות של העסק שלכם? אינכם מעוניינים להישאר מאחור? אולי הגיע הזמן לרכוש מרכזיה לעסק.
מהן מרכזיות לעסק?
כשאנו מדברים על מרכזיה לעסק, אנחנו מתכוונים למעשה לשירות טלפוני שמטרתו הכוונת לקוחות המחייגים אליו. כלומר, המרכזיה תבצע לרוב את המשימה החשובה של ניתוב שיחות נכנסות, וכן תרכז אותן.
כמובן שאין מרכזיה לעסק אשר דומה לחברתה. כל אחת מהן כוללת מאפיינים שונים בתכלית. המתקדמות ביותר מאפשרות ניתוב אוטומטי של שיחות, תיבות קוליות, אפשרויות הקלטה, דואר קולי וכן הלאה.
סוג נפוץ אחר של מרכזיות הוא מרכזיות IP, אשר בהחלט שייכות לסוג המתקדם יותר. כנובע משמן, הן מאפשרות ניתוב והעברת שיחות בין מספר מחשבים באותו ארגון, אפילו אם הסניפים הללו נמצאים במרחק עצום. הדבר נעשה, כמובן, באמצעות הרשת האלחוטית.
חשוב להדגיש כי גם המרכזיות המתקדמות ביותר יהיו לרוב נוחות לתפעול.
כך תשפר המרכזיה את התנהלות העסק
זה לא סוד כי עולם העסקים של היום הוא התחרותי ביותר אי פעם, וזאת עקב סיבה פשוטה אחת: הלקוח פעיל יותר מתמיד. לפני כל רכישה או שירות, הוא מצטייד ברשימה ארוכה של נותני שירותים, כשכל המתנה מיותרת עלולה לגרום לו לסמן "איקס" על העסק שלכם, ולנסות את מזלו במקום אחר.
באמצעות המרכזיות, פשוט הרבה יותר להקצות את כוח האדם המתאים ביותר לביצוע כל משימה. מעבר לכך, הן גם מאפשרות לצמצם עלויות על ידי מניעת הצורך בהעסקה מיותרת של מזכירות, למשל.
מרכזיה היא מונח דינמי מאד
מרכזיות לעסקים, על מנת שיבצעו את עבודתן על הצד הטוב ביותר, צריכות גם להיות גמישות, ולאפשר את השינויים שבוודאי מאפיינים כל עסק. הוספת שלוחות, שינוי דרך הניתוח- אלה הן פעולות בסיסיות באורח החיים של כל חברה המתופעלת באמצעות מרכזיה.
לכן, מומלץ מאד לרכוש מרכזיית טלפון אשר תאפשר גם אפשרויות שדרוג או שינוי. למרות שמרכזיות נחשבות לבטוחות ולפשוטות מאד לשימוש, רצוי גם שהבחירה תכלול אחריות, ביטוח וכן טיפול בתקלות, במידת הצורך.
טרם הבחירה, יש לבדוק את המוניטין של החברה שמציעה מרכזיה, ובעיקר- לראות אילו עסקים אחרים משתמשים בשירותיה.