חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שרות למרכזיות IP לארגונים

עידן העשור מבשר על הטמעת שינוי בארגונים הכולל יישום טכנולוגיית VoIP בזכות מעבר למרכזיות VoIP.

מרכזיות IP מאפשרות לארגונים מבוזרים ליישם מערכת טלפוניה מרכזית יחידה לניהול תקשורת פנימית. כמו כן, ניתן לומר שמרכזיות IP מאפשרות התקשרות טובה יותר הן כלפי פנים והן כלפי חוץ. מרכזיות IP מאפשרות גם עוד מגוון עצום של יכולות טכנולוגיות באמצעות קישורן לרשת המחשבים של הארגון. יכולת זו מממשת מגוון תכונות ויכולות שלא היו קיימות בימים עברו כגון הקפצת מסך המתקשר מתוך תוכנת CRM של הלקוח, ממשק ניהול שלוחת הטלפון על גבי מסך המחשב המאפשר יכולות ואפליקציות מתקדמות לנוחות תפעול ויישומים מורחבים במרכזיות IP.

בניגוד לעבר- בו היו מרכזיות אנלוגיות שיכולתן היו מוגבלות ופאסיביות- במרכזיות IP יכולות המערכת והטכנולוגיה אקטיביות, אפליקציות טלפוניה נוספות חדשות לבקרים וטכנולוגיות טלפוניה ממחשבות משודרגות באופן תדיר לשיפור היכולות.

חברות המספקות שרות למרכזיות טלפון אנלוגיות התבססו בעיקר על שרות פאסיבי ועל שרות תקלות יזום על ידי הלקוח. תפיסה זו בקרב חברות ונותני השרות במרכזיות IP עדיין לא השתנתה למרות עידן מרכזיות VoIP.

בניגוד למרכזיות אנלוגיות בהן גרסת תוכנה חדשה למרכזיות הטלפון הייתה יוצאת כל כמה שנים ובכל פעם עם שינויים מינוריים- כיום יצרני מרכזיות IP משחררים גרסאות ועדכוני תוכנה למרכזיות IP מידי כמה חודשים ולעיתים אפילו בתדירות גבוהה יותר. המצב כיום הינו שמרגע שחברה רכשה מרכזיית IP – גרסת התוכנה שלה לא משתנה. לחברת הטלפון אין אינטרס לשדרג ללקוח את גרסת התוכנה והלקוח אינו מודע ליכולות המשופרות שהוא יכול לקבל ממרכזיית IP הקיימת בחברתו ללא תוספת תשלום.

לסיכום: חברות המשווקות ומתקינות מרכזיות IP צריכות לשנות את מערך השרות הפאסיבי הקיים כיום ולבצע מעבר לשרות אקטיבי במרכזיות IP הכולל שרות עדכוני תוכנה באופן יזום ללקוחות עבור שינויים ויכולות שדרוג גרסת תוכנה שממילא מופצת חינם על ידי היבואן.

על חברות המתחזקות מרכזיות IP לעבור מתפיסת שרות של מרכזיות אנלוגיות לתפיסת שרות ברמת מחשוב ללקוח, תפיסה המאפשרת שינויים. השרות לחברות בעלות מרכזיות IP אמור להיות שרות אקטיבי ויזום עבור המרכזיות שלהן.

 



תגיות המאמר: מרכזיות, מרכזיות IP


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בר-עוז מערכות תקשורת בע"מ הנה חברה מובילה בהשמת פתרונות טכנולוגיים כוללים לתקשורת ארגונית: מרכזיות IP, שרתי פקסים, מרכזיות טלפון ופתרונות תקשרות נוספים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בר עוז מערכות תקשורת

מאת: בר עוז מערכות תקשורתמיחשוב ארגוני15/07/1218179 צפיות
כאשר רוצים לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות ולא מעוניינים להישאר מאחור - הגיע הזמן לרכוש מרכזיה לעסק. מהן מרכזיות לעסק? כשאנו מדברים על מרכזיה לעסק, אנחנו מתכוונים למעשה לשירות טלפוני שמטרתו הכוונת לקוחות המחייגים אליו. כלומר, המרכזיה תבצע לרוב את המשימה החשובה של ניתוב שיחות נכנסות, וכן תרכז אותן.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי23/01/111546 צפיות
מרכזיה, מרכזית טלפון הינה אחד מכלי עבודה מרכזיים בארגון, תפקידה של מרכזית טלפון בארגון הינה כניסת תקשורת לתוך הארגון מספקים, לקוחות ושותפים עסקיים לארגון, התקשרות החוצה לנ"ל ותקשורת פנים ארגונית בין נציגי החברה, עד כאן תפקידה הבסיסי בתפיסה של ארגון לגבי מרכזית טלפון בארגון שהינו תפיסה ישנה יותר, פחות אפקטיבית וללא יכולות ניהול משולבות בכלי עבודה של נציג בארגון.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי13/10/101269 צפיות
מרכזיות טלפון מושתתות על מערכת המקשרת בין קווי הטלפון החיצוניים לשלוחות הטלפון בארגון, בנוסף לאופציות נלוות המשפרות את מתן השירות של העסק, מקלות את התקשורת בעבודה וחוסכות כסף רב.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי20/09/101158 צפיות
מרכזיות טלפון הפכו עם הזמן ובזכות התפתחויות טכנולוגיות רבות למוצר חובה לעסקים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים. התקנת מרכזיית טלפון במשרד עוזרת לייעל את התקשורת בארגון ברמת הפעילויות היומיומיות, מסייעת לשפר את השירות מול הלקוחות וכמובן חוסכת זמן רב וכסף.

מאת: בר עוז מערכות תקשורתעסקים - כללי15/08/101255 צפיות
מרכזיות טלפוניה עושות בדיוק את מה ששמן מרמז, מרכזות את כל קווי הטלפון של העסק למקום אחד ומשם מנתבות אותו לשלוחות המתאימות בהתאם להגדרות מתקדמות שהוגדרו מראש.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173451 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163559 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151877 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151814 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152393 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/142045 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148169 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica