כאשר רוצים לשפר את שביעות הרצון של הלקוחות ולא מעוניינים להישאר מאחור - הגיע הזמן לרכוש מרכזיה לעסק.
מהן מרכזיות לעסק?
כשאנו מדברים על מרכזיה לעסק, אנחנו מתכוונים למעשה לשירות טלפוני שמטרתו הכוונת לקוחות המחייגים אליו. כלומר, המרכזיה תבצע לרוב את המשימה החשובה של ניתוב שיחות נכנסות, וכן תרכז אותן.
למאמר המלא...
|
מרכזיות IP מאפשרות לארגונים מבוזרים ליישם מערכת טלפוניה מרכזית יחידה לניהול תקשורת פנימית. כמו כן, ניתן לומר שמרכזיות IP מאפשרות התקשרות טובה יותר הן כלפי פנים והן כלפי חוץ. מרכזיות IP מאפשרות גם עוד מגוון עצום של יכולות טכנולוגיות באמצעות קישורן לרשת המחשבים של הארגון.
למאמר המלא...
|
מרכזיה, מרכזית טלפון הינה אחד מכלי עבודה מרכזיים בארגון, תפקידה של מרכזית טלפון בארגון הינה כניסת תקשורת לתוך הארגון מספקים, לקוחות ושותפים עסקיים לארגון, התקשרות החוצה לנ"ל ותקשורת פנים ארגונית בין נציגי החברה, עד כאן תפקידה הבסיסי בתפיסה של ארגון לגבי מרכזית טלפון בארגון שהינו תפיסה ישנה יותר, פחות אפקטיבית וללא יכולות ניהול משולבות בכלי עבודה של נציג בארגון.
למאמר המלא...
|
מרכזיות טלפון מושתתות על מערכת המקשרת בין קווי הטלפון החיצוניים לשלוחות הטלפון בארגון, בנוסף לאופציות נלוות המשפרות את מתן השירות של העסק, מקלות את התקשורת בעבודה וחוסכות כסף רב.
למאמר המלא...
|
מרכזיות טלפון הפכו עם הזמן ובזכות התפתחויות טכנולוגיות רבות למוצר חובה לעסקים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים. התקנת מרכזיית טלפון במשרד עוזרת לייעל את התקשורת בארגון ברמת הפעילויות היומיומיות, מסייעת לשפר את השירות מול הלקוחות וכמובן חוסכת זמן רב וכסף.
למאמר המלא...
|
מרכזיות טלפוניה עושות בדיוק את מה ששמן מרמז, מרכזות את כל קווי הטלפון של העסק למקום אחד ומשם מנתבות אותו לשלוחות המתאימות בהתאם להגדרות מתקדמות שהוגדרו מראש.
למאמר המלא...
|