לשם עיצוב מותג, אשר ישמש בתור הפנים של עסק, חברה או קו ייצור כלשהוא, חשוב להשקיע מחשבה בהיבטים רבים הנוגעים לאותו מותג - באיזה אופן ניתן לבצע מיתוג מוצרים כך שהם יזכו לרמת חשיפה גבוהה? מהי השיטה אשר תבטיח שאותו מיתוג מוצר יחזיק מעמד לאורך זמן? אילו מרכיבי מיתוג עסק יציגו אותו באופן הראוי ביותר, אשר ישקף את הקו אשר הנחה אותנו כאשר הקמנו אותו? אל איזה קהל יעד אנחנו פונים? את השאלות האלה ועוד רבות נוספות, ניתן להציג בפני בעלי המקצוע המסייעים לנו במלאכת מיתוג מוצרים, ודוגמא לחברה המציעה מיתוג מוצר או מיתוג עסק זהו משרד הפרסום all in one, אשר המומחיות שלו היא חשיפת הסיפור שמאחורי המותג או המוצר באופן שיהיה נגיש ככל הניתן אל קהל הצרכנים, על מנת שאלה יתעניינו באותו עיצוב מותג. כך, all in 1 הופכת את אותו מוצר לנגיש יותר, מה שמקל על הצרכנים לשמר אותו בתודעה שלהם עד לזמן בו יוכלו לשים את ידיהם עליו.
ביתר פשטות, מיתוג מוצר או עיצוב מותג מהווים את היסוד של כל קמפיין פרסומי, והם מה שמאפשרים למוצר להישאר רלוונטי לאורך זמן. ניקח לדוגמא את אחד המוצרים האהובים בישראל, בוודאי שבגזרת החטיפים - במבה. אריזת החטיף הונחה על שולחנם של קופירייטרים, והיה עליהם ליצור מיתוג מוצרים אותו ניתן יהיה להעביר אל המדיומים השונים, וכך להפוך אותו מיתוג עסק להצלחה. אל הבמבה התייחסו כעסק, אשר מטרתו להביא רווחים ולהישאר בסדר היום לזמן ממושך, ובהתאם, נוצרה הדמות של התינוק החמוד אשר נוגעת לליבם של אנשים בכל הגילאים. בעזרת המחשבה המעמיקה אשר הושקעה בתהליך מיתוג מוצר הזה, הפכה הבמבה לחלק בלתי נפרד מכל בית בישראל, באופן אשר הביא לכך שלאורך שנים, עיצוב מותג או מיתוג עסק זה כמעט ולא השתנה, מאחר ומלכתחילה הושג מיתוג מוצרים מנצח.