חפש מאמרים:
שלום אורח
21.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול מוקד לקוחות, CONTACT CENTER

מאת: Net-Coreשימור לקוחות24/02/20121241 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניהול מוקדי שירות

קיימים שני סוגים עיקריים של מוקדי שירות: CONTACT CENTER (מיקור חוץ), ו  SUPPORT CENTER –(בתוך הבית). לכל מוקד דרכי פעולה שונות.

ההבדל בין שני סוגי מוקדי השירות

CONTACT CENTER (מיקור חוץ) הינו מוקד שירות לקוחות העובד בשיטת CONTACT CENTER, ומהווה למעשה שירות לקוחות קבלני חיצוני אשר חברות מזמינות את שירותיו במטרה שינהלו את מוקד הלקוחות שלהן. מוקד זה מטפל בבקשות שוטפות של לקוחות ומעביר דיווחים שוטפים לחברה אותה הוא מייצג.

SUPPORT CENTER (בתוך הבית) הינו מוקד שירות לקוחות בשיטת SUPPORT CENTER, ומתופעל על ידי החברה עצמה שמנהלת עבור עצמה את מוקד הלקוחות. מוקד זה מוקם ומנוהל על ידי עובדים של החברה עצמה, כאשר החברה מעסיקה צוות מוקדנים שמכיר את החברה וצרכיה השונים.

CONTACT CENTER - יתרונות

לניהול מוקד לקוחות בשיטת מיקור חוץ יש מספר יתרונות: במרבית המקרים שיטה זו חוסכת לחברה המשתמשת בשירות עלויות של כוח אדם, הכוללות תשלום משכורות ואספקת הדרכה למוקדנים. בנוסף, החברה חוסכת את העלויות הכרוכות בהשכרת ובתחזוקת מקום למוקד השירות. כמו כן, חברה המשתמשת בשירותי מוקד לקוחות חיצוני חוסכת את ההוצאה שברכישת פתרונות תקשורת למוקד, תפעולן השוטף, תיקונן וחידושן. כלומר, שימוש במוקד ניהול לקוחות חיצוני חוסך לארגון הרבה זמן ומשאבים הנחוצים להקמת SUPPORT CENTER בחברה ותפעולו.

 CONTACT CENTER- חסרונות

לניהול מוקד לקוחות בשיטת מיקור חוץ יכולים להיות גם חסרונות: המוקדנים שמעניקים את השירות אינם מוסמכים ואמונים תמיד על המידע שעליהם לספק ללקוחות, כפי שמוקדן ב -  SUPPORT CENTERיכול להיות. מצב זה מורגש כיותר אשר החברה עוסקת בתחומים מורכבים ורגישים. בנוסף, קיים גם חשש להדלפה של שמות לקוחות לחברות מתחרות על ידי המוקדנים. מקרים אלו קורים בחברות מיקור חוץ שאבטחת המידע שלהן לוקה בחסר ואיננה מאובטחת כראוי. כדי למנוע זאת חשוב לעבוד עם חברת מיקור חוץ מקצועית ואיכותית שיכולה לשמור על סודיות המידע העובר דרכה.

לבסוף, ניהול מוקד לקוחות ובמיוחד בשיטת מיקור חוץ, דורש תכנון, הקמה ובנייה מקצועיים של המוקד. בתוך כך חשוב להעריך נכון את כמות הלקוחות שמרכזיה יכולה לשרת באופן יעיל.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נטקור - פתרונות תקשורת, התקנת מרכזיות טלפון, מרכזיות avaya. פתרונות מחשוב מתקדמים.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Net-Core

מאת: Net-Coreטכנולוגיות חדשות29/02/121218 צפיות
אבטחת מידע היא תעודת הביטוח ששומרת על תשתיות מחשוב מתפקדות. איך אפשר להתמודד עם הסכנות שאורבות ברשת?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני16/10/111088 צפיות
מהפכת טכנולוגיית המידע הפכה את עולמנו למהיר, נגיש וזמין. במחי יד אנו יכולים להגיע לכל מקום שנרצה בעולם, מתי שנרצה ובמהירות. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לשוחח עם אנשים מעבר לים כאילו הם יושבים אתנו באותו החדר, היא מאפשרת לנו להעביר אינפורמציה מרובה בלחיצת כפתור.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/111186 צפיות
נתונים שפורסמו ע"י Heavy Reading מלמדים עד כמה שירותי טלפוניה מבוססי VOIP דומיננטיים במציאות הארגונית: בעוד כיום שירותים אלו מהווים 33% ו 44% משירותי טלפוניה בארגונים בצפון אמריקה ואירופה בהתאמה, עד שנת 2011 הם צפויים לתפוס נתח שוק של 55-65%. אך בשונה ממה שנהוג לחשוב, מהפיכת ה VOIP אינה מסתכמת בשיחות טלפון. מהי הבשורה הגדולה של שירותי טלפוניה מבוססי אינטרנט לארגון שלכם?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני05/10/111204 צפיות
מעבר למתן פתרונות אמינים, אחת הסיבות המרכזיות לבחירה במערכות טלפוניה של AVAYA היא חדשנות, המספקת לארגון את כלים מתקדמים הנחוצים כדי להמשיך ולצמוח. כיצד הפתרונות המתקדמים של AVAYA מאפשרים לעובדי הארגון לעבוד מכל מקום לצורך הגדלת הרווחיות?

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/111271 צפיות
טכנולוגיות מחשוב מתקדמות מאפשר כיום גם לעסק הקטן ליהנות מיכולות של ארגון גדול, ואחת הדוגמאות לכך הן מערכות טלפוניה של חברת AVAYA. ארגונים קטנים וגדולים ברחבי העולם נהנים מהיתרונות הרבים של פתרונות הטלפוניה שמספקת AVAYA, והפעם נתמקד ביתרונות הייחודיים לעסקים קטנים ובינוניים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני10/08/111082 צפיות
ניהול יעיל של נקודות המגע עם הלקוח חיוני על מנת להותיר עליו רושם חיובי, להגדיל את הסיכוי לקנייה חוזרת וליצור תדמית חיובית שתסייע בגיוס לקוחות נוספים. הצורך במענה יעיל ואמין לצרכים אלו הופך את מערכות הטלפוניה של חברת AVAYA לבחירה המועדפת של ארגונים רבים בארץ ובעולם, בשל המוניטין הרב ושורה של יתרונות טכנולוגיים.

מאת: Net-Coreמיחשוב ארגוני20/07/111515 צפיות
מערכות טלפוניה הן רכיב חשוב לתפקוד הארגון, המשמש לחיבור כל מכשירי הטלפון במשרד. כיום, באמצעות מרכזיות IP, מערכות טלפוניה גם מתחברות אל תשתיות מחשוב ומאפשרות שיחה מבוססת חיבור אינטרנט ושיחות ועידה בוידאו (וידיאו קונפרנס). כמו בכל תחום טכנולוגי, גם תחום זה מתעדכן ללא הפסקה בחידושים שיכולים לשדרג את יכולותיו של הארגון.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231975 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21953 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21949 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201245 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20994 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191539 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191711 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica