אחד המאפיינים הבולטים ביותר של עסקים מצליחים הוא ניהול חכם ומודרני. בעלי העסקים המצליחים אינם מבצעים בעצמם את כל הפעולות אלא יודעים להאציל סמכויות, לפקח על הנעשה ולשכור את מיטב אנשי המקצוע. כך למשל, הם אינם מבזבזים את זמן העבודה היקר של העובדים שלהם על חלוקת פליירים אלא שוכרים צוות חיצוני של חברת הפצה.
איך מחלקים פליירים?
על מנת לנהל נכון קמפיין חלוקת פליירים עליכם תחילה לעצב ולתכנן את הפליירים. רק לאחר שהגדרתם את מטרת הקמפיין וקבעתם אלו מוצרים תפרסמו ומדוע – תוכלו לעצב את הפלייר ולהעביר אותו לדפוס. אם אין לכם ניסיון בשיווק כדאי להיעזר באיש מקצוע וגם במעצב גרפי. פליירים מקצועיים ומעוצבים יקדמו את התדמית העסקית ואת המיתוג.
לאחר שהדפסתם את הפליירים יהיה עליכם להגדיר את גזרת החלוקה, את קהל היעד ואת התאריך בו תרצו להתחיל בהפצה. חשוב לקבוע נכון את כל הפרמטרים בכדי להתכונן נכון למתן מענה לפניות רבות של לקוחות חדשים ולקוחות קיימים. חלוקת פליירים צפויה להביא אליכם גשם מבורך של פניות והזמנות. עליכם להיות ערוכים לכך. תהיה לכם רק הזדמנות אחת להשאיר רושם טוב על הלקוחות החדשים שלכם.
החלוקה מתבצעת באמצעות צוות מקצועי ומסור שמכיר היטב את העבודה ומתורגל בה. אנו גאים להציע ללקוחות הקיימים וללקוחות חדשים שירות ברמה אחת מעל כולם. כל פרויקט חלוקת פליירים מטופל בצורה מקצועית, מפורטת ומדויקת. הצוות מבצע את העבודה במסירות ודואג להניח אל כל הפליירים בתיבות הדואר או על ידיות הדלת. הצוות יודע לפתור בעיות במקום על מנת להפיץ נכון את הפליירים שלכם גם בתקופה מורכבת של קורונה ושאר קשיים.
מה צריך בשביל קמפיין פליירים מוצלח?
1. הגדרת מטרות.
2. פליירים מעוצבים וכתובים היטב.
3. קביעת גזרת חלוקה וקהל יעד.
4. חברת הפצה מקצועית.