אתר אינטרנט צריך לפעמים לחבור לחברים גדולים וחזקים ממנו
בעוד שלבלוג יש נימה אישית יותר, במאמר יש מקום לגישה יותר מקצועית. היתרון הבולט של מאמר, שהוא יושב על פלטפורמה של אתרים גדולים יותר. המאמר שלך מתפרסם באתרים גדולים וחזקים שכבר בולטים בשטח.
שימו לב לדוגמה האמיתית הבאה. יש לי חברה, שהיא מאמנת במקצועה. התחום שהיא מתמחה בו הוא אימון עסקי. בשוק תחרותי של מאמנים כמו בישראל, היא חייבת לבדל את השירותים שהיא נותנת. יש לה אמנם אתר אינטרנט ויש לה בלוג אישי, אבל כדי למתג את עצמה כמומחית בתחום, היא התחילה לכתוב מאמרים באתרים שונים. המאמרים שהיא כתבה מתייחסים ספציפית לנישה המקצועית שלה. היא פרסמה עד היום, מספר מרשים ביותר של מאמרים לאתרים השונים, והיא מסיימת כל מאמר במשפט, "במאמר הבא נדבר על זה ועל זה" מה שמבטיח לה שהקוראים יחפשו אותה שוב.
באחת מהשיחות שלי איתה, התברר לי שממאמר אחד מוצלח ביותר שהיא כתבה מגיעים לה הרבה מאוד הלקוחות שלה. במאמר הזה, היא הצליחה להעביר את הידע והכלים שהיא משתמשת בהם מבלי להיות "פושי" ולדחוף את עצמה, והעבירה ידע שימושי מאוד לקוראים. במאמר היא השתמשה במילות חיפוש ספציפיות שמביאות אליה גולשים שמחפשים בדיוק את השירות והמידע שהיא נותנת.
מאמר הוא כלי שיווקי חינמי חזק ביותר. בעבר, יכולת לפרסם מאמרים רק אם היית עיתונאי או איש אקדמיה. המאמרים היו מתפרסמים במגזינים יעודיים והגישה אליהם היתה מאוד מוגבלת. היום, כל אחד יכול לפרסם מאמר, שכל העולם יכול לראות.
היום כמעט כולנו, לפני שאנו צורכים שירות כלשהו. מריצים את השם של נותן השירות בגוגל. ובודקים את הרקע שלו,השכלה, עבר פלילי, ואת הפרסומים שלו.
הביוגרפיה של אדם מעולם, לא היתה גלויה יותר לעולם. לכן, צריך לשמור על שם טוב ונקי באינטרנט, אם אתה באמת רוצה לקבל לקוחות ולא להפחיד אותם.
כשאתה מפרסם מאמרים, אתה מקבל את הבונוסים הבאים,
1. פרסום ומיתוג.
2. לינקים חשובים לאתר שלך שנמצאים באתר גדול שמקדמים את האתר שלך במנועי החיפוש.
3. אתה ממתג את עצמך בתור מומחה בתחום שלך.
4. חשיפה חשיפה חשיפה.
5. פניה ישירה לקהל היעד שלך.
6. ושוב, אותו הדין של בלוג הוא גם למאמר, אם שילבת את המאמר כתוכן באתר שלך אז מנועי החיפוש יאהבו את האתר ויקדמו אותו.
אז איך באמת עושים את זה?
הנה דוגמאות לאתרים שנותנים את הפלטפורמה הזאת שאליהם אתה יכול להציע את המאמרים שלך.
Reader
www.reader.co.il
MAKER
http://www.maker.co.il/
ArticleZone
http://www.articlezone.co.il/
מאמרים
http://www.articles.co.il
כשאתה כותב מאמר
בחר כותרת מעניינת מספיק שתמשוך את תשומת הלב של הקוראים.
כתוב בגובה העיניים ולא בז'רגון מקצועי או גבוה מדי.
כתוב באופן מתומצת ולא באריכות.
ענה על צורך אמיתי של הקוראים.
לא לנסות למכור דרך המאמר בשביל זה יש את קופסת הקרדיט בסוף המאמר.
וכמובן, השתמש במילות מפתח בדיוק כמו בבלוג
למידע נוסף על הפיכת עסק לאוטומטי כנסו ל
www.iqdesk.net