מזל טוב, יש לכם אתר יפה, בחרתם את הצבעים שרציתם, השקעתם במעצב גרפי ובמתכנת, יש לכם את הסטייל ואת כל הפונקציות שרציתם , בחרתם הוסטינג והאתר באויר. ואו, הישג לא רע בכלל ואתם מרוצים עד הגג.
ואז, אתם הולכים למנוע החיפוש של גוגל, מריצים מילות חיפוש לראות איפה האתר שלכם נמצא, אבל, לתדהמתכם, האתר לא מופיע בעמוד הראשון, אפילו לא בתחתית, אתם עוברים לעמוד השני, גם לא שם, השלישי? לא, הרביעי? גם לא, עמוד מספר 20 ועדיין לא שם. מה קורה פה, אתם שואלים את עצמכם.
למאמר המלא...
|
תכן ולאחרונה נתקלתם במונח מערכת SaaS ותהיתם במה מדובר. במיוחד כשלאחרונה רוב הלקוחות ומפתחי התוכנה מדברים על מערכות SaaS ועל הביקוש הגבוה להן.
אז מהי מערכת SaaS ומהו החידוש שאותו היא מביאה?
למאמר המלא...
|
כמו שראינו במאמר ובבלוג, תוכן שמתעדכן בתדירות גבוהה עוזר לך להתברג גבוה במנועי החיפוש.
ישנו דבר חשוב לא פחות שהרבה עסקים לא נותנים עליו את הדעת. לא די בבלוגים או במאמרים לעזור לך בקידום האורגני של האתר, אלא יש לשים תשומת לב רבה לניסוח באתר עצמו. למה שאתה כותב בדף הבית באתר שלך, יש משמעות עצומה, גם למנועי החיפוש וגם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שכבר מצא אותך. כמו שדיברנו מקודם, איך לדאוג שהמבקר לא יברח אחרי שמצא אותך!
למאמר המלא...
|
בעוד שלבלוג יש נימה אישית יותר, במאמר יש מקום לגישה יותר מקצועית. היתרון הבולט של מאמר, שהוא יושב על פלטפורמה של אתרים גדולים יותר. המאמר שלך מתפרסם באתרים גדולים וחזקים שכבר בולטים בשטח. אז איך זה בדיוק עובד לטובתינו?
למאמר המלא...
|
אז, בנינו אתר אסתטי ונקי, המבקרים באתר נהנים לגלוש פה, לא נרשמה בריחה המונית, ואפשר לראות פה ושם תוצאות עסקיות חיוביות ממנו. אבל יש לנו בעיה. אין לנו הרבה מבקרים. מה הבעיה, הלא האתר שלנו הוא נקי אסתטי, מזמין לפעולה, ברור ועולה מהר. מה לא בסדר?
למאמר המלא...
|
אמרו את זה לפנינו הרבה מאוד פעמים. כמה חוכמה יש בשלושת המילים האילו. Keep It Simple.
כשאתם באים לבנות אתר, במיוחד לאילו שחדשים מאוד בתחום. הפיתוי הוא מאוד גדול לבנות אתר יפה מאוד, עם שכלולי הטכנולוגיה האחרונים, עם מיצגי פלאש ועיצובים מקצועיים ביותר. אתר של WOW . גם המעצב הגראפי והחברה לבניית אתרים רוצים להוכיח שהם יכולים לבנות אתרים מרשימים ובודאי ינסו לפתות אתכם לבנות אתרים יקרים ומרשימים.
אבל! פה תעצרו, ותשאלו את עצמיכם שאלה מאוד מאוד חשובה!
למאמר המלא...
|
הרבה מחקרים ועבודות נעשו בתחום היזמות. סוציולוגים ופסיכולוגים, חוקרים ואנשי אקדמיה, סופרים ותאורטיקנים מכל העולם ובתקופות שונות, שחקרו מהם האיפיונים של יזם, או מהן התכונות שמהן עשויים בעלי עסקים עצמאיים מצליחים, קיבלו במחקרים רבים את הממצאים הבאים שבכולם הם היו בדרך כלל פחות או יותר זהים.
למאמר המלא...
|
הלקוחות של היום יודעים מה הם רוצים. השוק כל כך תחרותי בכל התחומים, ככה שלהשיג יתרון מהיר על המתחרים זהו דבר קריטי.
הסוד היום הוא להיות זמין, שירות לקוחות שזמין 24/7 זהו בדיוק סוג השירות שהלקוחות היום בעידן הגלובלי מצפים לו.
הבעיה היא כמובן, שזה בלתי אפשרי אם אתה בן אנוש. אלא אם כן, אתה מחליט לוותר על חייך כליל ולישון במשרד.
תוכנה לניהול תורים, עושה בדיוק את זה. התוכנה הזו מביאה ללקוחות שלך את מה שהם מצפים לו. את הזמינות של 24 שעות ביממה/
למאמר המלא...
|
לחשוב מחוץ לקופסה, העולם השתנה מזמן...תדביק את הקצב!
חלום או מציאות?
אחרי כל רע בא טוב . בפרק הזה אנו נדבר על מה כן אפשר לעשות כדי להמנע מאבק השריפה, מהכישלון , מהחלום ושברו.
בואו נתאר סיטואציה . ונשאל האם תרחיש כזה יכול להיות מציאותי?
ליזם יש רעיון לעסק, הוא מקים את העסק , הוא עובד בו ומשקיע זמן אנרגיה וכסף. עובד בו ימים כלילות עד שיום אחד ,כל אותה אנרגיה חוזרת אליו בחזרה. אותו הזמן והכסף, אותה אנרגיה שהשקיע, חוזרת, ולא רק שהיא חוזרת באותה המידה, היא אפילו כפולה ואפילו מכופלת!
למאמר המלא...
|
בואו נדבר על נושא שלא מדברים עליו הרבה. על האפקט הפסיכולוגי של אנשים שניסו להקים עסק וכשלו.
הקמת עסק היא תהליך אמוציונלי. החששות תוקפים את מקים העסק ממעגלים חיצוניים ופנימיים. המעגל החיצוני הוא מעגל הסביבה.
הסביבה הרבה פעמים אינה תומכת ברעיון. אבא, אמא, בן או בת הזוג, חברים ומכרים למיניהם, יכולים במילה אחת להפיל את העסק. רעיון לעסק הוא כמו אדם שהולך על קצה מחודד של קרחון, מספיק משב רוח קל והוא נופל.
למאמר המלא...
|