חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לחשוב מחוץ לקופסה, העולם השתנה מזמן...תדביק את הקצב!

מאת: iQDeskעסקים קטנים ובינוניים24/11/20111053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לחשוב מחוץ לקופסה, העולם השתנה מזמן...תדביק את הקצב!

חלום או מציאות?

אחרי כל רע בא טוב . במאמר הזה אנו נדבר על מה כן אפשר לעשות כדי להמנע מאבק השריפה, מהכישלון , מהחלום ושברו.

בואו נתאר סיטואציה . ונשאל האם תרחיש כזה יכול להיות מציאותי?

ליזם יש רעיון לעסק, הוא מקים את העסק , הוא עובד בו ומשקיע זמן אנרגיה וכסף. עובד בו ימים כלילות עד שיום אחד  ,כל אותה אנרגיה חוזרת אליו בחזרה. אותו הזמן והכסף, אותה אנרגיה שהשקיע, חוזרת, ולא רק שהיא חוזרת באותה המידה, היא אפילו כפולה ואפילו מכופלת, ואפילו אין לה גבולות. העסק קיבל אישיות משל עצמו ,העסק עובד בעצמו, העסק משווק את עצמו באופן אקטיבי, גם בלילה כשבעל העסק ישן. גם כשבעל העסק בחופשה. העסק יודע גם למכור, לגבות כספים, לחשב עלויות, לרשום הזמנות בעצמו, לעדכן את עצמו. העסק בעל כוחות מדהימים הגדולים אפילו משל אילו של בעל העסק בעצמו.

האם זה באמת אפשרי?

בואו ניקח אותך יד ביד אל הקידמה. לפעמים, זה מדהים לראות את הקפיצה הטכנולוגית של העשורים האחרונים. העולם קיבל קפיצה ויתרון עצום על פני הדורות הקודמים. אינטרנט, אפליקציות, טלפונים חכמים. תראו לאן הגענו. מישהו לפני 15 שנה לא היה אפילו מבין את ז'רגון השיחה שאנחנו מנהלים והיה חושב שזו שפה זרה אחרת ולא עברית.

בואו אגלה לכם סוד, הטכנולוגיה פה כדי לעזור לאנושות, להתקדם הלאה, כדי להקל על תהליכים שדרשו זמן רב או היו בלתי אפשריים בעבר. הטכנולוגיה הפכה את הפנטזיה למציאות. והיא ממשיכה לעשות זאת. והיא תעשה עוד ועוד. מדהים נכון?

אבל מה שמדהים יותר, הוא לראות כמה בעלי עסקים קטנים משתמשים מעט מאוד בטכנולוגיה הקיימת לנו. כמה רבים מהם מתעלמים ממנה. השאלה היא..

למה?

התשובה היא מודעות.בעלי עסק קטנים ועצמאיים, כאשר הם שומעים מילים כמו אוטומציה ותוכנות ניהול, הם חושבים שזה לא חלק מעולמם. מבחינתם אוטומציה זו מילה של גדולים, של חברות גדולות. הם מעדיפים את השיטות הישנות והמוכרות, אותן שיטות שמובילות אותם שנה אחרי שנה לאותו בור גדול שמחכה רק להם, לעסקים הקטנים.

בואו נכיר טוב יותר את הילד ששמו אוטומציה

בראש ובראשונה , אם אתה רוצה להראות סימני חיים של עסק, אתה חייב אתר אינטרנט.

נשמע מובן מאליו נכון? אז לא! הקשיבו עד הסוף, ...ולא סתם אתר אינטרנט, אתר אינטרנט פעיל חי ונושם!

בואו נדבר על קצת עובדות יבשות ונחזור לקצת סטטיסטיקה.

WORLD INTERNET USAGE AND POPULATION STATISTICS

World Regions

Population
( 2010 Est.)

Internet Users
Dec. 31, 2000

Internet Users
Latest Data

Penetration
(% Population)

Growth
2000-2010

Users %
of Table

Africa

1,013,779,050

4,514,400

110,931,700

10.9 %

2,357.3%

5.6 %

Asia

3,834,792,852

114,304,000

825,094,396

21.5 %

621.8 %

42.0 %

Europe

813,319,511

105,096,093

475,069,448

58.4 %

352.0 %

24.2 %

Middle East

212,336,924

3,284,800

63,240,946

29.8 %

1,825.3%

3.2 %

North America

344,124,450

108,096,800

266,224,500

77.4 %

146.3 %

13.5 %

LatinAmerica/Caribbean

592,556,972

18,068,919

204,689,836

34.5 %

1,032.8%

10.4 %

Oceania /Australia

34,700,201

7,620,480

21,263,990

61.3 %

179.0 %

1.1 %

WORLD TOTAL

6,845,609,960

360,985,492

1,966,514,816

28.7 %

444.8 %

100.0 %

www.internetworldstats.com. Copyright © 2000 - 2010, Miniwatts Marketing Group. All rights reserved worldwide.

אחרי הנתונים שראיתם בטבלה למעלה, כל מה שאני אגיד יחוויר.

1,966,514,816 משתמשים באינטרנט ברחבי העולם.  ואני אחזור במילים מיליארד, תשע מאות שישים ושש מליון חמש מאות וארבע עשרה אלף שמונה מאות ושש עשרה אנשים בעולם!

הנתון האסטרונומי הזה גדל גדל וגדל בכל שנה ובכל חודש.

האינטרנט למי שלא שם לב עד היום, פתח לכם את העולם כולו.  האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

אתר אינטרנט יפה ומעוצב אינו מספיק. אם האתר שלכם משמש בתור כרטיס ביקור שהוא במקרה ברשת, אז חבל על כספיכם.

אתר אינטרנט הוא כמו ילד קטן. צריך לטפח אותו, לעזור לו, לגדל אותו, להאכיל אותו, להקשיב לו, לבקר אותו, לקחת אותו לטיפול, לתחזק שוב ושוב, ולא לעזוב אותו לבד. אם תעשו כל זאת, הוא יחזיר לכם אהבה. הוא יחזיר לכם את האנרגיה שהשקעתם בו, פי כמה וכמה.. אם לא, הוא ידעך ויקמל וילך לאיבוד עד שיעלם ויאבד את מהותו.

בעצם אתר אינטרנט עונה על הגדרה מאוד נכונה לכל דבר בחיים. צריך להשקיע אנרגיה, כדי לקבל אנרגיה בחזרה.

תחשבו על זה...

בואו נטפח את הילד הזה כדי שיחזיר לנו אהבה

בואו ניקח דוגמה היפותטית. רן עבד בתור סוכן ביטוח של חברת ביטוח גדולה. היה לו את הכל על הנייר. משכורת יפה, תנאים סוציאלים מעולים, אפילו שעות עבודה נוחות. הוא התקדם למשרה ניהולית ובסך הכל לא היה לו סיבות נראות לעין להתלונן.

אבל מה? היה לו חלום, חלום אחר, חלום שונה לגמרי מהמשרדים האפורים של חברת הביטוח הגדולה שבה הוא בילה את ימיו. החלום של רן היה לפתוח חנות מיוחדת, חנות נישה למכירת שוקולדים. את השוקולדים הוא רצה ליבא מחו"ל ולרכוש מספקים ייחודים בארץ. מזלו האיר לו פנים, ולאביו היה נכס ברחוב מרכזי  בתל אביב שאותו הוא יכול היה לממש בתור חנות.

בואו נעצור רגע ונבחן את האפשרויות העומדות בפני רן,

אפשרות א'

הוא יכול לפתוח חנות במיקום אסטרטגי, ולחכות ללקוחות שיעברו בדרך לחנות שלו בדיוק, באותו הרחוב בדיוק, בשעות הפתיחה של החנות בדיוק, בימי חול בדיוק.

אפשרות ב'

הוא יכול לפתוח במקביל חנות במיקום אסטרטגי, שדרכה יעברו לקוחות כל הזמן, גם בדרך לחנויות אחרות, בכל מקום בעולם, 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע.

ולא רק זאת אלא אף

באפשרות א'

הוא ישרת אותם, יקח את ההזמנה, יביא את המוצרים, יגבה את התשלומים מהם.

באפשרות ב'

הוא לא יעשה דבר מהפעולות מלבד לשלוח להם את המוצר.

לא צריך לשאול איזו אפשרות נשמעת עדיפה יותר נכון?

למידע נוסף על איך להפוך עסק לאוטומטי

כנסו ל- iqdesk.net

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

iQDesk היא חברה שמתמחה בפתרונות טכנולוגים לבעלי עסקים קטנים. אם אתם בעלי עסק ועדיין מנהלים רישום ידני כל שהוא, או מבזבזים שעות בטלפון, ולא רואים איך אתם יכולים לצאת מזה ולקדם את העסק. צרו איתנו קשר

לקריאת עוד מידע  שישנה את תפיסת העולם שלך לגבי ניהול עסק, ולהורדת תוכנות חינמיות לניהול עסק, כנסו ל www.iqdesk.net

ליצירת קשר מיידית, כנסו לפה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת iQDesk

מאת: iQDeskשיווק באינטרנט25/06/121142 צפיות
מזל טוב, יש לכם אתר יפה, בחרתם את הצבעים שרציתם, השקעתם במעצב גרפי ובמתכנת, יש לכם את הסטייל ואת כל הפונקציות שרציתם , בחרתם הוסטינג והאתר באויר. ואו, הישג לא רע בכלל ואתם מרוצים עד הגג. ואז, אתם הולכים למנוע החיפוש של גוגל, מריצים מילות חיפוש לראות איפה האתר שלכם נמצא, אבל, לתדהמתכם, האתר לא מופיע בעמוד הראשון, אפילו לא בתחתית, אתם עוברים לעמוד השני, גם לא שם, השלישי? לא, הרביעי? גם לא, עמוד מספר 20 ועדיין לא שם. מה קורה פה, אתם שואלים את עצמכם.

מאת: iQDeskעסקים מקוונים01/01/121371 צפיות
תכן ולאחרונה נתקלתם במונח מערכת SaaS ותהיתם במה מדובר. במיוחד כשלאחרונה רוב הלקוחות ומפתחי התוכנה מדברים על מערכות SaaS ועל הביקוש הגבוה להן. אז מהי מערכת SaaS ומהו החידוש שאותו היא מביאה?

מאת: iQDeskקידום אתרים20/12/111055 צפיות
כמו שראינו במאמר ובבלוג, תוכן שמתעדכן בתדירות גבוהה עוזר לך להתברג גבוה במנועי החיפוש. ישנו דבר חשוב לא פחות שהרבה עסקים לא נותנים עליו את הדעת. לא די בבלוגים או במאמרים לעזור לך בקידום האורגני של האתר, אלא יש לשים תשומת לב רבה לניסוח באתר עצמו. למה שאתה כותב בדף הבית באתר שלך, יש משמעות עצומה, גם למנועי החיפוש וגם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שכבר מצא אותך. כמו שדיברנו מקודם, איך לדאוג שהמבקר לא יברח אחרי שמצא אותך!

מאת: iQDeskקידום אתרים14/12/11954 צפיות
בעוד שלבלוג יש נימה אישית יותר, במאמר יש מקום לגישה יותר מקצועית. היתרון הבולט של מאמר, שהוא יושב על פלטפורמה של אתרים גדולים יותר. המאמר שלך מתפרסם באתרים גדולים וחזקים שכבר בולטים בשטח. אז איך זה בדיוק עובד לטובתינו?

מאת: iQDeskעיצוב אתרים07/12/111440 צפיות
אז, בנינו אתר אסתטי ונקי, המבקרים באתר נהנים לגלוש פה, לא נרשמה בריחה המונית, ואפשר לראות פה ושם תוצאות עסקיות חיוביות ממנו. אבל יש לנו בעיה. אין לנו הרבה מבקרים. מה הבעיה, הלא האתר שלנו הוא נקי אסתטי, מזמין לפעולה, ברור ועולה מהר. מה לא בסדר?

מאת: iQDeskבניית אתרים05/12/111142 צפיות
אמרו את זה לפנינו הרבה מאוד פעמים. כמה חוכמה יש בשלושת המילים האילו. Keep It Simple. כשאתם באים לבנות אתר, במיוחד לאילו שחדשים מאוד בתחום. הפיתוי הוא מאוד גדול לבנות אתר יפה מאוד, עם שכלולי הטכנולוגיה האחרונים, עם מיצגי פלאש ועיצובים מקצועיים ביותר. אתר של WOW . גם המעצב הגראפי והחברה לבניית אתרים רוצים להוכיח שהם יכולים לבנות אתרים מרשימים ובודאי ינסו לפתות אתכם לבנות אתרים יקרים ומרשימים. אבל! פה תעצרו, ותשאלו את עצמיכם שאלה מאוד מאוד חשובה!

מאת: iQDeskיזמות עסקית02/12/111329 צפיות
הרבה מחקרים ועבודות נעשו בתחום היזמות. סוציולוגים ופסיכולוגים, חוקרים ואנשי אקדמיה, סופרים ותאורטיקנים מכל העולם ובתקופות שונות, שחקרו מהם האיפיונים של יזם, או מהן התכונות שמהן עשויים בעלי עסקים עצמאיים מצליחים, קיבלו במחקרים רבים את הממצאים הבאים שבכולם הם היו בדרך כלל פחות או יותר זהים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211487 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211324 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211159 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211356 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201272 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201185 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201051 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica