חפש מאמרים:
שלום אורח
21.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד נילי שץ - הליך בחירת עורך דין להוצאה לפועל

מאת: עו"ד נילי שץ ייעוץ משפטי28/11/20111278 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל הליך של הוצאה לפועל מתייצבים זה מול זה שני צדדים – האחד, מוגדרכחייב, והשני – כזוכה. קבלת ייעוץ מעורך דין המכיר את הליכי ההוצאה לפועלעל בוריים הופכת להכרח בעבור שני הצדדים אך בעיקר עבור החייב. הסיבה לכךהיא שנוכחותו של עורך דין מלווה עשוייה לסייע לחייב בפריסת החוב ובהגעהלהסדר מתאים ונוח. במאמר שלפניכם נתייחס לשאלה כיצד בוחרים עורך דין בהליךההוצאה לפועל ומדוע יהיה נכון לעשות כן.

מדוע גם החייב וגם הזוכה זקוקים לעורך דין בהליך הוצאה לפועל?

ההוצאה לפועל היא אינה דבר של מה בכך שכן מדובר בהליך הכרוך בלא מעטפרוצדרות בירוקרטיות. אשר על כן, הזוכה זקוק לעורך דין שיעזור לו לעשות סדרבדברים ולהגיש תביעה מסודרת כנגד החייב בעוד שהחייב מנגד – זקוק גם הואלייצוג משפטי הולם וזאת בכדי לא להרגיש חסר אונים אל מול המערכת. עם זאת,ראוי לציין כי הייצוג המשפטי הוא אקוטי יותר בעבור החייב.

כיצד יש לבחור עורך דין בהוצאה לפועל?

הסוגיה החשובה ביותר שעליכם להקפיד עליה בבואכם לבחור עורך דין שייצגאתכם בהליכי ההוצאה לפועל היא הניסיון שמקבל משקל קריטי. במילים אחרות,תרומתם של עורכי דין שהחלו לעסוק בתחום ההוצאה לפועל אך לפני מספר חודשיםלא תהיה זהה כלל לתרומתו הפוטנציאלית של עורך הדין שמכיר את התחום ואתהנפשות הפועלות בו מקרוב.

עורך הדין שתבחרו חייב להתמצא בכל האפיקים המשפטיים שעומדים לרשותכםולייעץ לכם בצורה המקצועית והטובה ביותר מבחינתכם. הוא חייב להיות ער לכלהשינויים האחרונים בתקנות ההוצאה לפועל ולסייע לכם לבחור בנתיב הפעולה הטובביותר.

לבסוף, כותבת נילי שץ חשוב מאוד שעורך הדין שלכם יעניק לכם יחס אישי ומהבחינה הזו נהנים המשרדיםהקטנים יותר מיתרון יחסי אל מול המשרדים הגדולים. חשיבותו של היחס האישימקבלת משנה תוקף נוכח הסיטואציה הלא פשוטה בה נמצא החייב ממילא. מומלץאיפוא כי תבחרו בעורך דין שיוכל ללוות אתכם באופן אישי בכל הדיוניםהרלוונטיים ולא יאציל את הסמכויות החיוניות הללו לאחד מעוזריו שכן הקרבהבין עורך הדין למרשו בהליכים מסוג זה חשובה מאין כמוהה.

עו"ד נילי שץ ממשרד שץ-אבני מתמחה במשפט מסחרי/אזרחי, דיני משפחה אישות והוצאה לפועל. נילי שץ פעילה למען החברה וזכויות אדם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עו"ד נילי שץ ממשרד שץ-אבני מתמחה במשפט מסחרי/אזרחי, דיני משפחה ואישות והוצאה לפועל.
פעילה למען החברה וזכויות האדם:

www.nilyshatz.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד נילי שץ

מאת: עו"ד נילי שץ דיני עסקים13/08/111447 צפיות
בין אם נרצה בכך ובין אם לא - סביר להניח כי בשלב כזה או אחר תהיה עבודתנו תלויה במידה זו או אחרת בספקים או קבלנים חיצוניים. במאמר שלפניכם נציג מספר מרכיבים שעליהם יהיה עליכם לתת את הדעת בעת חתימה על הסכם עם ספק חיצוני – הכל על מנת שלא יעבדו עליכם!!!

מאת: עו"ד נילי שץ דיני משפחה07/08/111444 צפיות
הדין במדינת ישראל קובע כי עם מותו של אדם יתחלק רכושו בהתאם למצווה בצוואה אותה הותיר אחריו, וזאת בכפוף לעובדה כי מדובר בצוואה תקפה וחוקית על כל המשתמע מכך. בהיעדר צוואה תקפה בהתאם להוראות כל דין, קובע החוק כי רכושו של המנוח יחולק בהתאם להוראות חוק הירושה אשר במסגרתו מובאת היררכיית חלוקה ברורה כדלקמן:

מאת: עו"ד נילי שץ ייעוץ משפטי12/07/111933 צפיות
חוק ההתיישנות הוא חוק שנועד להגביל אזרחים, מלהגיש תביעות לבית המשפט על מנת לממש סעד כלשהו, או לחלופין מלהיענש על עבירה שבוצעה, לאחר זמן מסויים שעבר מרגע העבירה / גילוי העבירה. במקרה של הגשת תביעה, כנגד עבירה שחל עליה התיישנות, על הנתבע להעלות את טענת התישנות העבירה. במידה ולא יטען זאת – המשפט יתנהל כרגיל. במאמר הבא ארחיב לכם על חוק זה.

מאת: עו"ד נילי שץ סדר דין אזרחי25/05/111563 צפיות
מטבעו, מתנהל הליך ההוצאה לפועל כנגד אדם שמצבו הכלכלי אינו הטוב ביותר. עת נמצא אדם במצב כלכלי לא פשוט – הוא עשוי להתלבט לא מעט ביחס לכדאיות שכירתו של עורך דין אשר ייצג אותו בהליכים הללו. במאמר שלפניכם נציג איפוא את תפקידיו השונים של עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל ונבחן את היתרונות הגלומים בשכירתו.

מאת: עו"ד נילי שץ דיני משפחה18/05/111212 צפיות
"הרי זו כתובתך" – אלו הן שלוש המילים אותן אומר החתן מתחת לחופה בטרם ימסור את הכתובה לאשתו המיועדת. מדובר למעשה על הרבה יותר מאקט סימבולי ריק מתוכן, כי אם במעמד משפטי מחייב עליו נרחיב במאמר שלפניכם.

מאת: עו"ד נילי שץ דיני עסקים03/05/111629 צפיות
במאמר שלפניכם נרחיב על הליכי גביית הארנונה – אותו מס מוניצפלי מוכר המשתנה בהיקפו בהתאם לקריטריונים שונים עליהם ניתן את הדעת. מהם הקריטריונים שעל בסיסם נקבע היקף הארנונה?

מאת: עו"ד נילי שץ דיני ירושה27/04/111393 צפיות
במאמר שלפניכם נרחיב על מהות תפקידו של מנהל העיזבון – האדם שמתמנה על ידי בית המשפט על מנת לכנס את העיזבון, לדאוג לסילוק חובותיו של המוריש ולחלק את יתרת העיזבון בין היורשים, בכפוף לצוואה קיימת או בהתאם לצו ירושה, בהיעדר צוואה.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ משפטי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי22/07/222636 צפיות
בקשה לשינויים בהיתר - בסמכות מהנדס העיר לאחר קבלת ההיתר, מבוצעים לעתים שינויים מזעריים במהלך הבנייה, או שנולד צורך בשינויים אלה לעומת המאושר בהיתר, עוד בטרם תחילת ביצוע הבנייה. מהנדס העיר רשאי לאשר, בעצמו או מי מטעמו, חלק מהשינויים (ראו רשימה בהמשך), ללא צורך בדיון או באישור של ועדת המשנה או רשות הרישוי. זאת, על פי תקנות התכנון והבנייה (התרת שינויים בהיתר על ידי מהנדס ועדה מקומית), תשנ"ב-1992. לבקשה בהליך זה לא נדרש תיק מידע. ההיתר נמסר לאחר בדיקת תכנית השינויים, במידה שהם עומדים בדרישות המפורטות בתקנות.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ משפטי13/07/201222 צפיות
בית המשפט זיכה בעל חברה אשר אשר השכירה נכס למכון קוסמטיקה ללא היתר. אף שיש לה כמה בעלי מניות, רק נגד אחד מהם נפתחו הליכים. בבית המשפט נחשף קשר חברי בין מפקח בעירייה לבין אחד מבעלי המניות. באשר לאכיפה בררנית והגנה מן הצדק קבע השופט כי מדובר באחד מאותם מקרים חריגים ונדירים המצדיקים את קבלת הטענה.

מאת: עו"ד אברהם זאדה הרפזייעוץ משפטי11/04/201282 צפיות
הגשתם בקשה להיתר בניה וקיבלתם סירוב? התקבלה החלטה בעניינכם ללא שנתנה לכם האפשרות לטעון את טענתכם? לא העניקו לכם הזדמנות לטעון את טענותיכם? מה ניתן לעשות במקרים כאלה ומהם זכויותיו של האזרח בפני הרשות ומהם חובותיה של הרשות?

מאת: tiloniייעוץ משפטי11/06/191309 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נגרמים לאנשים תמימים נזקי רכוש עקב רשלנות או אשמת צד שלישי. אלו נזקים שביכולתם להיגרם לדירה, לרכב, לעסק ולרכוש אחר, בדרכים שונות. אלו נזקים שעשויים להתרחש עקב אירועי שריפה, שיטפון, נזילות, שריפה, פריצה, אסונות טבע, ליקוי בניה ואחרים.

מאת: רוי ורלייעוץ משפטי25/01/191395 צפיות
זו הסיבה מדוע יש צורך ייתכן שתצטרך עזרה. המאמר להלן מספק עצות מצוינות כדי לעזור לך לנצח במקרה שלך פגיעה אישית.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןייעוץ משפטי24/06/173705 צפיות
רלה הגישה לתיק ההוצאה לפועל בקשה בטענת פרעתי וטענה בין היתר שנגבו ממנה סכומים עודפים ומופרזים שכלל לא היו צריכים להיגבות ובאופן מפתיע (או שלא) טענתה התקבלה ולאחר חישוב הסכומים שנגבו ביתר במהלך השנים, יצא דווקא שהבנק פתאום חייב לה מיליונים של שקלים.

מאת: אופירייעוץ משפטי02/09/162102 צפיות
לנוטריון יש מגוון תפקידים. בין היתר הוא צריך לאשר ולאמת מגוון מסמכים, ולו על מנת שאלו יהיו קבילים להוות ראיות בבית המשפט- אם בארץ ואם בחו"ל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica