תחום העיצוב והמותגים תפס בשנים האחרונות משמעות רבה בכל הקשור לעיצוב הבית. כל פריט בבית מקבל משמעות עיצובית חדשה בן אם מדובר באסלת השירותים, בתאורה, בריצוף הגינה וכמובן שנכון הדבר כאשר מדובר בדלת הכניסה לבית.
חברת רב בריח זיהתה בקרב קהל היעד שלה צורך במתן דגש לערכים של עיצוב וחדשנות, כתוספת לערכי הביטחון והאיכות המזוהים כ-40 שנה עם מוצריה. דלת הכניסה מהווה את הרושם הראשוני למבקרים והיא כרטיס הביקור של הפוקדים את שערי הבית. מהפכת העיצוב במוצריה של רב בריח היא חלק מתהליך המיתוג מחדש שעברה החברה בשנת 2009 על ידי מעצב העל פיליפ בולקיה. בן אם מדובר בבית בסגנון טוסקאני או בבית בהשראת העיצוב היפאני המודרני– רב בריח מאפשרת ללקוחותיה לבחור ממבחר רב של עיצובים המושפעים מעולמות תוכן שונים תחת החזון של: "מה דלת הכניסה שלך אומרת עליך?" .
את המובילות בעיצוב, עושה רב בריח בעיקר במעבר לשימוש במבחר רב של חומרים חדשים ואופנתיים כמו גם בקולקציה חדשה של דלתות מעוצבות מודרניות, מינימאלית וקלאסיות. דלתות הביטחון של רב בריח מחופות בחומרים מתקדמים כגון צבע מגורען, אלומיניום צבוע, עץ גושני, אבן, ציפוי קרמיקה, חיפויי עור וזכוכית. חיפויים אלו הופכים את דלת הכניסה לחלק מעולמם הפנימי של הדיירים ומאפשרים לצרכן להביא את מתפיסת העיצובית של הבית שלו לידי ביטוי בדלת הכניסה.
*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .