חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום מסביב למדורה

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום16/06/20091156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא משנה עד כמה האבולוציה של הפרסום התפתחה מאז תקופת האבן, עדיין לא נמצא תחליף טוב יותר לפרסום מפה לאוזן.
תחשבו על זה – גם אם ראיתם 50 תשדירי פרסומת בטלוויזיה על מכונת כביסה חדשה, תשדירים שהבטיחו לכם שמדובר בפורשה של מכונות הכביסה ולעומת זאת חבר אחד סיפר לכם שהמכונה הזו היא מכונה גרועה, אתם פשוט לא תקנו אותה!
גם אנחנו בישראל למדנו שלא משנה עד כמה תקציב הפרסום ששמו על המוצר מגלומני, בסופו של דבר שמועה אחת עלולה לאיים על ענק מזון כמו אסם ולהפיל את המניה שלו כמו בסיפור במבה.
מצד שני שימוש חכם במכשיר הפרסום מפה לאוזן יכול ליצור אפקט אדיר או בשמו המקצועי באזז.
אבל איך אפשר לגרום לפרסום מפה לאוזן לעבוד?
גם כאן אנחנו חוזרים לאותה מדורה שסביבה ישבו בכל ערב אבות אבותינו ומגלים שאז כמו היום, בשביל ליצור שיחה בין אנשים מסביב למדורה צריך לספר סיפור טוב.
לכן, אם תצליחו לבנות סיפור מעניין הוא יצליח לעבור בין אנשים ואפילו להגיע לתקשורת. אחת הדוגמאות המפורסמות לכך היא חברה בשם Half.com שנרכשה ע"י e-bay והצליחה למרות תחרות קשה להגיע מ-0 ל-8 מיליון לקוחות תוך פחות משלוש שנים! איך? ע"י סיפור טוב – סמנכ"ל השיווק של החברה מארק יוז הצליח לשכנע את תושבי העיירה  halfwayבאורגון לשנות את שמה
ל- half.com. הסיפור ההזוי הזה הגיע לכל מהדורות החדשות הארציות ותפס כותרות בעיתונים הגדולים ביותר בארה"ב, תוכלו רק לדמיין את כמות הכניסות לאתר יום אחרי הפרסום של הסיפור...
דוגמא נוספת היא של רשת Ruby Tuesday, רשת מסעדות אמריקאית שהצליחה לייצר סיפור גדול – המסעדה הזמינה את הקהל לראות בשידור חי באינטרנט איך הורסים (מפוצצים) את הסניף הישן האחרון של הרשת, אלא שבזמן השידור "ארעה תקלה" והם פוצצו בטעות את הסניף של מסעדה אחרת שעמדה בסמוך. את הסיפור הזה, שכמובן בוים מראש, הגדילו ע"י התנצלות פומבית שנתן הבעלים של Ruby tuesday ברשת הטלוויזיה המקומית. התוצאה הייתה סיקור ברשת CNN ובמאות אתרים, עלייה של 25% במניית הרשת ומעל למיליון גולשים חדשים באתר.

אז מה המסקנה מכל זה?
בפעם הבאה, לפני שאתם רצים לפרסם תדאגו שיהיה לכם סיפור טוב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גלעד ורשבסקי - קריאייטיב שמשאיר סימן
איש פרסום, קריאייטיב וקופירייטר מתמחה בשיווק btl ובאזז

http://www.giladv.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד ורשבסקי

מאת: גלעד ורשבסקיבריאות השן12/04/15852 צפיות
אין ספק שטיפול נאות בשיניים באופן קבוע משפיע על בריאות הפה והשיניים ושומר על שיניים בריאות ויפות, אך גם לאלו מאתנו שכבר עברו שיקום של הפה על ידי השתלת שיניים יש צורך בהמשך טיפול יומיומי בשיניים ושמירה מרבית על היגיינת הפה והלסת.

מאת: גלעד ורשבסקיבריאות השן22/03/15956 צפיות
היום מתברר שטיפול של השתלת שיניים ביום אחד לא רק מחזיר את יכולת התפקוד של הלסת למטופלים אלא בעל חשיבות גדולה של שמירה על בריאות עצמות הלסת.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום12/09/131260 צפיות
בחירה של משרד פרסום היא התמודדות קצת מתעתעת - אחרי הכל מדובר במשרדים שהמומחיות שלהם היא שיווק ופרסום, ויש להניח שהם עומלים קשה גם כדי לשווק את עצמם. בכל מקרה בחירה של משרדי פרסום צריכה להיות שקולה ולהיעשות לאחר בדיקה של מספר קריטריונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132364 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום08/07/131365 צפיות
דלת זכוכית מפרידה בין מסדרון שומם לבין הכוורת השוקקת שהיא משרד פרסום. האנרגיות של משרד פרסום מורגשות בכל פינה- ממחלקת הלקוחות- שם דואגים לקשרי הלקוחות ולתיאום בין שאר המחלקות, דרך מחלקת הקריאייטיב- הלב הפועם של משרדי הפרסום- ממלכת היצירה והרעיונות ועד לשאר המחלקות- מחלקת האסטרטגיה- בה יוצרים את אופן הפירסום, מחלקת המיתוג, מחלקת ההפקה, מחלקת המדיה והסטודיו.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום30/04/131235 צפיות
בעלי עסקים רבים שבנו את עצמם ב-10 אצבעות וביססו את מעמדם בשוק גם ללא ליווי של משרד פרסום לא מבינים את הצורך בשירותי פרסום חיצוניים. הנה חמש נקודות למחשבה לבעל עסק מתלבט

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום01/12/091196 צפיות
דיוור ישיר הוא כבר מזמן לא רק מכתב, הוא יכול בקלות להפוך לקמפיין שלם, עם קריאייטיב חזק ויעיל.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/223247 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/214033 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192537 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175952 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175424 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162499 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/162051 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica