ליאור ברקן, חבר יקר שלי, שאל אותי פעם: האם הבלוג שלי הוא אי או יבשת ?
מה זאת אומרת אי או יבשת ? שאלתי
והוא ענה : אי, הוא אמר מסמל את העובדה שהאתר שלך מוקף במים
אף אחד לא מגיע אליו, כי לא דאגת לנתיב תעבורה פתוח ולבידול נכון של האי שלך.
יבשת : האתר שלך מוקף בקרקע יציבה, נתיבי התעבורה פתוחים ואנשים יכולים להגיע אליו בקלות !
במאמר הזה אני אפתח בפניכם 7 נתיבי תעבורה, דרכם גולשים ייחשפו למסר שאותו אתם מעבירים.
1 - כתיבת מאמרים
זה הסוד השמור ביותר ברשת, אחרת אני לא יודע איך להסביר את התופעה שכתיבת מאמרים היא פשוטה, חינמית ומייצרת עבורכם נתיב נצחי לתעבורה בלתי פוסקת של גולשים לאתר שלכם. אל תשכחו בסוף כל מאמר לחתום ולהוסיף קישור ליבשת שלכם.
2 - תגובות בבלוגים אחרים
כאן אתם מרוויחים פעמיים : פעם אחת כשאתם יוצרים נתיב תעבורה באמצעות קישור לאתר שלכם
פעם שניה : גולשי הבלוג שבו הגבתם נחשפים למסר ולאתר שלכם
3 - PPC
תוכניות הפרסום של גוגל ושל פייסבוק (שני האתרים הגדולים בעולם כיום) מאפשרים לכם לפתוח נתיב תעבורה ממוקד לאתר שלכם. ז"א שבתקציב קטן או גדול, כזה שמתאים לכל כיס, אתם מביאים את קהל היעד ליבשת שלכם בצורה המהירה ביותר.
4 - מדיה חברתית
אנשים קונים מאנשים - עובדה, ואנשים נמצאים היום ברשתות חברתיות כמו : פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, כאן בארץ קפה דה מרקר ועוד...
אל תשכחו לפתוח דפים אישיים ועסקיים ולהשאיר עקבות בדמות הדומיין שלכם שם. מה שיותר חשוב היא העובדה שעליכם להצטרף למדורת השבט, להגיב ולנהל דו-שיח פתוח ואמיתי עם החברים סביב המדורה.
5 - תחרויות
דרך נהדרת לייצר עניין בבלוג או באתר שלכם. פשוט ערכו תחרות שע"מ להשתתף בה צריך להשאיר תגובה בבלוג שלכם.
6- חתימה במייל
רובנו שולחים מיילים רבים בכל יום, מנפו את השירות הזה, ותכללו חתימה עם קישור לאתר בסוף כל מייל.
7 - התמדה
שמרתי את הדבר החשוב ביותר - לסוף
מה שיבדיל אתכם ואת הבלוג שלכם מאתרי המתחרים, הדבר שיגרום לכם להיות הצלחה פנומנאלית היא - התמדה.
כל הטיפים שנתתי כאן אפקטיביים ביותר, יחד עם זה בטווח הארוך, מה שיהפוך את הבלוג או האתר שלכם ליבשת, מה שיגרום לאנשים להתחבר ולחזור ולבקש עוד, היא השאלה : האם תהיו כאן גם בעוד שנה ?