יש אמרה שאומרת "הרגש מחליט, והשכל מצדיק", לקוחות נוטים לקנות על בסיס רגשי קודם כל ורק אח"כ על פי ההגיון.
ולכן, למרות שאנו משוכנעים שאנו יודעים מה קהל היעד צריך, זה לא אומר שזה מה שנציע להם.
המפתח להצלחה הוא לדעת בדיוק מוחלט מה קהל היעד שלך רוצה ולשווק לו בדיוק את זה. זה מה שיעלה לכם את אחוזי המכירה ויהפוך את העבודה שלכם לקלה מאוד.
הנה 3 דרכים קלות ומהירות דרכם תוכלו לגלות את המידע, שלדעתי הוא החשוב ביותר בעסק שלכם.
1 - בלו זמן במחיצתם, למדו להקשיב ולשאול שאלות.
לבלות זמן במחיצתם אומר שאנו צריכים להיות נוכחים בפורומים, בבלוגים וברשתות חברתיות שרלוונטיות לנישה שבה אנו פועלים.
להקשיב אומר, להסתכל רגע המראה ולראות שאלוהים ברא אותנו עם שתי אוזניים ופה אחד, כוונתו הייתה שנקשיב לפחות פי שתיים ממה שאנחנו מדברים. (הרבה אנשי מכירות ובעלי עסקים נופלים כאן, הם לא מפסיקים לדבר במקום להקשיב, מה שמוריד את אחוזי המכירה באופן דרמטי)
2 - מערכת הדיוור שלך
הדיוור הטוב ביותר הוא זה שמייצר אינטראקציה עם קהל היעד שלך. שאלו אותם מה הדבר שחשוב להם, במה הם צריכים עזרה, והשתמשו במידע ליצירת מוצרים ושירותים.
3 - סקר
כשאני מוציא סקר, אני משתמש בפיצ'ר מיוחד שיש לי בתוכנת מערכת הדיוור שלי. במידה ואין לכם פיצ'ר כזה תוכלו להשתמש בשירותים כמו google docs או survey monkey
הסקר לא צריך להיות ארוך ומסובך, מקסימום 5 שאלות יעשו עבורכם את העבודה.
הנה מספר דוגמאות לשאלות שתוכלו לכלול בסקר
1 - מהו האתגר הגדול ביותר שלך, כשזה מגיע ל X ?
2 - מהו הדבר החשוב ביותר שהיית רוצה לדעת על X?
אל תחששו מכך שאתם "מפריעים" להם בשאלות. ההפך הוא הנכון מכיוון שקהל היעד שלכם יעריך את העובדה שאכפת לכם מהם ואתם מחפשים לתת להם פתרונות רלוונטיים.
אז רגע לפני שאתם מוכרים משהו, ערכו מחקר שוק.
אני מבטיח לכם שקהל היעד ישמח לומר לכם בדיוק מה הם רוצים לקנות מכם.