פתחו להם את הדלת בחיוך...
השלב הראשוני הוא לפתוח הדלת לקהל היעד שלכם, ולא לשכוח לחייך.
ברגע שיש לכם אתר או בלוג כבר פתחתם את הדלת בעצם
עכשיו צריך לגרום לקהל היעד שלכם להשאיר מייל, בכדי שתוכלו לקכונן איתם מערכת יחסים טובה וארוכת טווח.
השאלה היא : איך עושים את זה? התשובה : פשוט מחייכים ונותנים משהו בחינם.
"המשהו" הזה חייב להעלות חיוך על פניהם (כולנו אוהבים לקבל בחינם) חייב להיות משהו שרלוונטי עבורם ויעזור להם לפתור את הבעיה שבגללה הם הגיעו לאתר לבלוג או לעסק שלך מלכתחילה.
רשתות חברתיות הן רק דרך אחת מיני רבות.
כשאנחנו מבינים את המשמעות של בניית רשימה בעסק שלנו, אפשר להתחיל ולייצר כסף בלחיצת כפתור
מדיה חברתית היא בסה"כ דרך אחת דרכה תוכלו להזרים תנועה לאתר או לבלוג שלכם
הנה דרכים נוספות לייצר תנועה :
1. להגיב בבלוגים ובפורומים בעלי תנועה גדולה
2. כתיבת מאמרים לאתרים רלוונטיים
3. ובינרים בללי ערך גבוה
4. אופטימיזציה במנועי חיפוש
5. PPC - שיטת הפרסום בגוגל
לסיכום :
אחרי שייצרנו תנועה איכותית לאתר שלנו, עלינו ללמוד כיצד להשיק בצורה נכונה את המוצרים והשירותים שלנו , כיצד לגרום לקהל היעד שלנו לרכוש אותם וזוהי אומנות בפני עצמה.
מי שיתמחה בה, ישלוט בתחום העיסוק שלו ללא עוררין.
התשובה להצלחה עסקית, נמצאת תמיד בשיווק נכון
עלינו לדעת כיצד לשווק טוב ובשביל זה אנו צריכים לדעת הרבה מעבר לשיווק ברשתות חברתיות.
בשורה התחתונה: אנו מחפשים תנועה שתוביל לבניית רשימת מתענינים שיהפכו ללקוחות, מה שיוביל להגדלת המחזור העסקי, בכדי שנוכל להשקיע חזרה בעסק ולהיות רווחיים.