ככל שעוברים הימים אני נתקל ביותר ויותר אנשים שמחלטים להקים עסק באינטרנט, או למכור ולשווק את המוצרים והשירותים שלהם ברשת.
אורח החיים של עבודה מהבית, איכות החיים והחופש של להיות הבוס של עצמך קורצים לכולנו.
בחלק גדול מהמקרים שבהם אני נתקל, אני רואה אנשים שפשוט נתקעים בגלל עומס המידע שנוחת עליהם בבת-אחת.
זה כאילו הם הרגע קנו את הפאזל הטוב ביותר בחנות, העיניים שלהם בורקות והם רצים הביתה בכדי להתחיל להרכיב אותו. מגיעים הביתה, מפנים מקום, פותחים את הקופסא, מוציאים את אלפי החלקים, ואין להם מושג מאיפה להתחיל ולהרכיב אותו.
יש סוגים שונים של עסקים באינטרנט, יחד עם זה, אחרי ניתוח מעמיק ואחרי עשרות עסקים מצליחים בהם הייתי מעורב בשנים האחרונות, הגעתי למסקנה שיש מודל לעסק מצליח באינטרנט.
המודל עליו אני מדבר , מורכב מ 3 שלבים.
1 - דעו בבירור מוחלט מה רוצה קהל היעד !
כשאנשים פותחים עסק, הם בד"כ לא מעמיקים במחשבה על קהל היעד שלהם.
עד שלא נדע למי אנחנו נותנים שרות ? מה הם צריכים ? ואיך המוצר או השרות שלנו עונה להם על הבעיות, אין לנו עסק.
זה מצריך עבודת הכנה רבה לפעמים, יחד עם זה מי שיודע לתת לקהל היעד שלו את מה שהוא רוצה, עולה על הדרך המלך להצלחה עסקית.
2 - בנו רשימה
הדרך הקלה ביותר לבנות רשימה היא להקים דף נחיתה, אתר או בלוג - כשהפוקוס צריך להיות עקרון הצדק.
עקרון הצדק אומר - לתת בכדי לקבל, תנו משהו בחינם לקהל היעד בכדי לקבל מהם את המייל שלהם ולבנות רשימה ממוקדת.
יש הרבה מאוד אתרים שמאפשרים לכם לבנות בלוג בחינם, כמו blogger.com , שהוא שרות של גוגל, אני משאיר לכם קישור כאן, מתחת לסרטון.
עכשיו כל מה שנותר הוא להזרים תנועה לבלוג שלכם ולהתחיל לבנות רשימה.
3 - תקשרו על בסיס קבוע
כל מייל ברשימה שלכם מייצג אדם, אסור לנו לשכוח את זה אף פעם !
זה לא משנה אם ברשימה יש לכם 30 אנשים או 3000 , תחשבו לרגע מתי בפעם האחרונה עמדתם מול 30 אנשים והעברתם מסר ? , בכל מקרה מה שחשוב זו מערכת היחסים שיש לכם עם אותם אנשים.
העבירו להם ערך גבוה והתחייבו לתקשר איתם דרך מערכת הדיוור שלכם בצורה עקבית.