בישראל עדיין אין הרבה אנשים שמכירים ומשתמשים ב- FOURSQUARE, אבלמדובר באחת מהרשתות החברתיות פורצות הדרך בעולם האינטרנט של ימינו, שעושה שימוש נרחב בקונספט ה- CrossLine (שילוב בין אופליין לאונליין).
אז למי שלא מכיר, FOURSQUARE היא רשת מבוססת מיקום שמשתמשי הנוהגים לדווח היכן הם נמצאים, בד"כ באמצעות הטלפון הנייד שלהם (IPHONE,לרוב). אפליקציית ה- FOURSQUARE מעדכנת את המשתמש בזמן אמיתי מה קורהבסביבה בה הוא נמצא, כמו: המלצות על מקומות בילוי בסביבתך, או מידע לגבי מיקומם הפיסי של חברים נוספים ברשת. השילוב המוצלח בין הוירטואלי לפיסי,הפך את רשת ה- FOURSQUARE למעצמת מדיה חברתית עם מליוני משתמשים שהצטרפו אליה תוך זמן קצר.
תמונות צריכות להיות מבוססות-מקום
יחד עם זאת, דבר אחד מאוד משמעותי היה חסר ברשת הזאת – שילוב אינטגרלישל תמונות בין חבריה. דווקא המימד הויזואלי החשוב הזה, נעדר מ- FOURSQUAREוכדי להשלים את החסר, קמו רשתות מבוססות -מקום, שהתמונות נוטלות בהן חלק מרכזי כמו GOWALLA, שלאחרונה אפשרה לחבריה להתממשק עם מערכת ה- Check-In שלFOURSQUARE.
מהלך זה היה קצת מפתיע, היות ומדובר בשתי רשתות מבוססות מקום מתחרות.אלא שב GOWALLA הבינו כי על מנת לממש את יתרונם, הם חייבים להשתמש במאגר המשתמשים הגדול של FOURSQUARE. לאור זאת, השלב הבא נראה טבעי. החל משבוע שעבר, FOURSQUARE מאפשרת לשלב תמונות בממשק שלה בצורה נוחה ואינטואיטיבית.
את הקינוח שהזמנתם יראה כל מי שבסביבתכם
מה זה בעצם אומר? נניח שאתם נכנסים לאירוע כלשהו (הופעה, חתונה, ועידהוכו'), יחד עם הכרזת ה- Check-In' , גם תוכלו להכניס למערכת תמונה, שבעצם מתארת את מה שאתם רואים. שילוב התמונות כמובן מעשיר את חווית המשתמש ובעצם משדרג לגמרי את הקונספט. תחשבו שיחד עם ה- Check-In למסעדה, אתם גם תצלמואת האוכל שהזמנתם. חשבו על האפשרויות השיווקיות הגלומות באופציה זו. פוטומרקטינג במיטבו.
האתר TechCrunch מדווח כי FOURSQUARE תשלב בעתיד את ממשק התמונות יחד עםיישומים חדשניים כמו אלו של Instagram ,PicPlz, ו- Foodspotting. אז בהחלט יש למה לחכות.
FrameME היא חברה צעירה וחדשנית שלקחה את אופנת המצלמות הדיגיטאליות צעד אחד קדימה ובנתה סביבה קונספט ייחודי ומדליק לאירועים.