במידה שאתם כבר משווקים באינטרנט, אין לי ספק שאתם יודעים כי אנשים קונים ממי שמששדר אמון, ממי שהם אוהבים, מכבדים ומעריכים.
התהליך הזה בו גולש אקראי מגיע לאתר שלכם והופך ללקוח הוא תהליך מובנה שלוקח זמן.
לי באופו אישי לקח קצת זמן עד שהבנתי את משמעות המילה : חינם, לקהל היעד מולו אני עובד.
הדרך הפשוטה והטובה ביותר לבסס יחסי אמון עם גולשים היא : לתת להם משהו בחינם ולקבל את המייל שלהם בתמורה, בכדי לפתוח איתם ערוץ תקשורת דרכו נוכל לבנות יחסי אמון איתם.
המילה חינם תשרת אתכם בכמה מובנים :
1. היא תבדל אתכם מן המתחרים שרק מנסים למכור כל הזמן
2. חינם - היא דלת הכניסה לבניית אמון בינכם לבין הגולשים לאתרכם.
בגלל שכ"כ הרבה בעלי אתרים מבקשים את המייל של הגולש האקראי, אנו צריכים לדעת כיצד למכור את החינם שלנו.
הנה שלוש אופציות בהם משתמשים משווקי אינטרנט חכמים :
1. קורס אינטרנטי - כתבו 5-10 שיעורים או הסריטו אותם בוידאו, השתמשו במערכת דיוור טובה והעבירו אותם לנרשמים שלכם במהלך חודש עד חודשיים. השיעורים צריכים להיות ממצים ובעלי ערך גבוה.
2. מאמר או ספר - ספר יכול להיות גם בעל 10 עמודים, כל עוד יש בו ערך גבוה לקהל היעד שלכם זה יעבוד.
3. קובץ שמע - אם אתם לא כותבים, או מפחדים ממצלמת הוידאו, פשוט הקליטו את עצמכם סוקרים את הנושא ואפשרו לקהל היעד להוריד אותו בעבור המייל שלהם.
ברגע שאותם גולשים ימשיכו לקבל מכם באופן סדרתי מסרים (אותם הטענתם מראש במערכת הדיוור שלכם) יש סיכוי גבוה שחלק מאותם גולשים יקנו מכם מוצר או שרות כאשר תציעו להם לרכוש, בהצלחה.