כפי שהינכם בוודאי יודעים, קיים שרות קידום אתרים במנועי חיפוש, כאשר התוצאות מושגות במשך תקופה ארוכה - לפחות חצי שנה עד שנה ואתר המקודם מופיע לעיני המבקרים באזור תוצאות אורגניות של מנוע חיפוש, לעומת זאת קיים סוג אחר של חשיפה לעיני לקוחות פוטנציאליים - פרסום בגוגל , אשר לפעמים עדיף על פני קידום אורגני, עקב העובדה כי התוצאה הרצויה ניתן להשגה תוך פרק זמן קצר ביותר ומדובר כאן על תהליך שנמשך כשעה בקירוב, החל מרגע קבלת החלטה על פרסום ועד לרגע שמסע הפרסום עולה לאויר, כמובן יש לקחת בחשבון את היקף מסע הפרסום שיש להפעיל וככל שההיקף גדול יותר, כך גם יותר זמן יידרש להפעלת הקמפיין, אבל עדיין יהיה הזמן הזה קצר בהרבה בהשוואה לתהליך קידום אורגני במנועי חיפוש.
פרסום בגוגל או במילים אחרות - גוגל אדוורדס, הינו פתרון מעולה לחברות שמבקשות להשיג תוצאות בפרקי זמן קצרים במיוחד, כאשר מנגנון להפעלה ומעקב אחרי הביצועים של מסעות הפרסום, מאפשר לקבל מידע עשיר ומקיף אודות הקמפיין ובכך מאפשר ייעול פעילות פרסומית ברשת.
חלוקה נוחה ויעילה של מסעות פרסום לקבוצות מודעות עם אוצר מילים נפרד עבור כל קבוצת מודעות, מאפשר להגיע לעלויות נמוכות במיוחד לקליק ובכך מאפשר המנגנון של גוגל אדוורדס לגבור על מתחרים תוך עלות ללחיצה נמוכה ממתחרים, אשר יכולים להופיע מתחת למודעה שלנו. על-מנת להגיע לתוצאות מדהימות אלה, דרוש ניסיון רב בתחום והכרה מעמיקה של האפשרויות וכלים הנגישים דרך ממשק ניהול מסעות הפרסום של גוגל אדוורדס.
בנוסף, המערכת מעפשרת התממשקות עם כלי סטטיסטי של גוגל - גוגל אנליטיקס שבהחלט משלים את המידע המופק דרך מערכת ניהול מסעות פרסום - גוגל אדוורדס.
ככל שמודעות פרסומיות יהיו מנוסחות יותר טוב תוך הצמדה להנחיות של גוגל אדוורדס, ככל שיהיו יותר שיווקיות ויעבירו מסר בצורה חדה ביותר במתכונת - קצר וקולע, ככל שמודעות יהיו ממוקדות לדף הנחיתה ואוצר המילים יהיה מותאם בצורה מיטבית ביותר למודעה ולדף הנחיתה, בכך נוכל השיג עלות נמוכה ללחיצה ומיקומים גבוהים באזור קישורים ממומנים של גוגל.
לאחר שנוסחו מודעות פרסום, הוחלט על אוצר מילים עבור כל קבוצת מודעות והקמפיין הופעל ונותן תוצאות רצויות, ניתן לעקוב אחרי הקמפיין באמצעות מערכת להפקת דוחות ועל-סמך המידע המופק, לקבל החלטות נוספות בקשר להמשך הפרסום ואופיו ובמידה וקמפיין לא עושה את העבודה, ניתן יהיה לראות בבירור דרך הדוחות ומידע של גוגל אנליטיקס, היכן טמונה הבעיה ובכך באפשרותינו לייעל את הקמפיין ולהוזיל עליות תוך הגברת תנועה לאתר דרך קישורים ממומנים של גוגל אדוורדס.
קידום, שיווק ופרסום במנועי חיפוש
www.seolabs.biz
www.trafficlabs.biz
www.clickmarketing.info