מה טוב יותר? Seo או מסע פרסום קידום ממומן?
הרבה מנהלי אתרים ברשת שוקלים אם לפרסם את האתר שלהם בעזרת קידום אתרים, אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש או מסע פרסום קידום ממומן (Pay Per Click).
Pay Per Click
יתרונות:
• מודעות קידום אתרים ממומן מקלות על מסייעות בתהליך איתור מילות מפתח ועמודי נחיתה שונים.
• התוצאות מיידיות, אך לטווח הארוך, חודשים אחר כך, לא תדע אם התוצאות אמיתיות.
• אתה יכול לעצור מודעות מסע פרסום קידום ממומן בכל זמן שהוא.
• נוסף לזאת, מודעות PPC עובדות מצוין עם אתרי אינטרנט שלא תוכנתו היטב, או לא קיבלו דירוג משמעותי במנועי החיפוש השונים.
• קבלת תוצאות מיידיות- אם אתה מפרסם את אתר האינטרנט שלך על ידי PPC תקבל תוצאות מיידיות.
• מודעות PPC מאפשרות לך לבחור כמויות מאסיביות של keywords, כולל מילים שכתובות עם שגיאות, כולל ווריאציות של מילות מפתח אחרות, שאתה לא יכול לאשר שיהיו באתר שלך. כמו למשל מילות מפתח שליליות, מילים אותן תהיה מעוניין להעלים מתוצאות החיפוש של המנועים.
• מודעות PPC הן נוחות במיוחד עבור הצעות מוגבלות בזמן, כמו מכירות במועדים מסוימים.
מגרעות:
• לחיצות הונאה יכולות להוות מכשול. לא כל מי שמקליק על הקישורים הם לקוחות אפשריות. לפעמים יש שמתחזים לכאלה, ושבמציאות הם יכולים להיות מתחרים או עובדים ממורמרים שמנסים להתנקם במעסיקם.
• פרסום תשלום לכל הקלקה יכול להיות יקר אם אתה מחליט על keywords לא טובות, או אם לא מחשבים את התקציב הגבוה ביותר לקמפיין הקידום כהלכה.
במידה ואתה מפרסם את אתרך בשיטת Pay-Per-Click מומלץ שתשתמש בכלי מעקב כדי לראות שלא תבזבז את התקציב שלך.
קיימים כלי מעקב חינמיים המאפשרים את האפשרות לבדוק את רלוונטיות keywords, עלות משוערת לכל מילה שכזו (כלי עזר מצויין לקביעת גודל התקציב) ופרמטרים שונים שעוזרים בניתוח קמפיין Pay-Per-Click.
אופטימיזציה אורגנית
יתרונות:
• זרם המידע דרך תוצאות מנועי חיפוש הוא לחלוטיןחינמי, ומספק תוצאות טובות במידה ו נעשתה עבודה מוקדמת להכנת האתר על פי הפרמטרים השונים שמספקים מנועי החיפוש.
• מיצוב במנועי החיפוש מבטיח תוצאות ארוכות טווח, ולא מחייב הוצאה כספית נשנית.
• אחרי האופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך, תוכל להשתמש בכסף שלך עבור דברים אחרים, והאתר עדיין
יפעל בצורה מיטבית, וישיג תוצאות מוצלחות .
• כמות גדולה של אורחים ותוצאות חיפוש רבות אינם מהווים בעיה,להיפך מה טוב.
מגרעות:
• מקדמי אופטימיזציה עבור חיפוש אורגני: יכולים לדרוש עיצוב מחדש של האתר שלך, בכדי להפכו ידידותי יותר עבור מנועי החיפוש השונים.
• קידום אופטימיזציה עבור חיפוש אורגני: יכול להמשך הרבה זמן יחסית, עד לקבלת תוצאות בשטח.
אופטימיזציה עבור חיפוש אורגני
זו נותנת תוצאות לטווח ארוך, ובחישוב כלכלי עולה משמעותית הרבה פחות. לצורך כך יש לבחור מקדם אתרים יארגן את האתר שלך בצורה טובה, אם אתה מעוניין לקבל דירוג גבוה במנועי החיפוש השונים.
גם Pay-Per-Click וגם SEO במנועי החיפוש מקדמים את ההצלחת האתר שלך. אם אתה מנצל את שניהם בחכמה, אתה יכול להרוויח הרבה גולשים חדשים באתר, ללא בזבוז של תקציב פרסום שלם.
מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט , עיצוב אתרי אינטרנט , בניית אתרי תדמית