התשובה לשאלה באם האתר שלך ימצה את הפוטנציאל העסקי הטמון בו קשורה ביכולתשל אתר האינטרנט שלך להניע את הנכנסים אליו לפעולה. ובמטרה שפוטנציאל זהיתגשם וייתרגם להכנסה, צריך {להקדיש|להקצות משאבים לכתיבת תוכן שיווקיושרותי קופירייטינג. על ידי כתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג אפשרבקלות להפוך גולשים ברשת רנדומלים ללקוחות רוכשים ולא פחות חשובמכך ללקוחות נאמנים שחוזרים לאתר עוד ועוד, על מנת לרכוש את המוצר אושירותים שלך. יכולת זו היא כבר אופרה אחרת לרוב הכותבים.
עולםהאינטרנט הוא עולם שנבנה משנה לשנה. האנשים שעוסקים בעולם זה הם בדרךכלל מתכנתים מיומנים או מעצבי אתרים מוצלחים. לאנשי ווב אלו אין את הידעהדרוש למטרת כתיבת תוכן שיווקי שיניע לפעולה. ולכן, אם אתם מעונייניםלהתחיל להרוויח כסף באינטרנט עליכם לפנות למשווקים שמתמחים במתן שירותיכתיבת תוכן שיווקי ושרותי קופירייטינג. כשמדובר באתר אינטרנט שחבויבו פוטנציאל עסקי, חשוב להבין כי כל עמוד ועמוד באתר האינטרנט עשוי לשרת אתהמטרה שלך – לעשות כסף וכי כל דף אינטרנט יכול להפיק תגובה מצד הגולש.המטרה היא להוציא מכל עמוד אינטרנט נתון את התגובה הרצויה לך, בעל האתר.
רקבאמצעות כתיבת תוכן שיווקי ושרותי תוכל להפיק את המרב. בעזרת כתיבת תוכןשיווקי תוכל לקבוע מה יתחולל במוחו של הלקוח, כיצד יתרשם מן האמינות שלךומן הידע שעל המסך. בעזרת כתיבת תוכן שיווקי אפשר לכוון את הלקוח לפעולותשהתכוונו בין אם הפעולה היא לגלוש לדף הבא ובין אם ללחוץ על באנר פרסומימעניין חדש.
חשוב להבין, שכתיבת שרותי קופירייטינג עבור האינטרנטשונה מכתיבה עבור מדית הפרסום המסורתית. נכון, אנחנו מייצרים תוכן לאתרהאינטרנט שלנו כדי שיניע את הגולשים לפעולה, אבל, עלינו לזכור שצריך להתאיםאת תוכן האתר גם למנועי החיפוש. התוכן הוא אחד הדברים העיקריים שסורקיםמנועי החיפוש והוא זה שישפיע רבות על רף הדירוג של דף האינטרנט ביחס לדפיאינטרנט דומים, מתחרים בתחום. על פי כן כתיבת תוכן שיווקי ושרותיקופירייטינג עבור אתרים ברשת, מציבים מטרה כפולה ומורכבת: עליהם להיותמושכים הן עבור הגולשים והן עבור מנועי החיפוש.
האופציה להרשים הןאת הגולש והן את מנועי החיפוש היא מהירה ביותר ומדובר בחלון הזדמנויות קצרבמיוחד. ממחקרים שנעשו לאחרונה עולה שגולשים ברשת מחליטים תוך זמן קצרביותר באם להישאר בדף אינטרנט נתון או לעבור לאתר השני, שניות אלו הןמהותיות במיוחד ולעוצמת השכנוע הטקסטואלית יש חשיבות רבה. אם אתר האינטרנטשלך לא יכלול את הביטויים המתאימים לא תוכל לממש את הפוטנציאל העסקי הטמוןבו.
כתיבת תוכן שיווקי ישפרו את צורת השיווק שלך. באמצעות חיזוקהמסר שלך תוכל ליהנות ממספר רב של לקוחות חדשים, לייצר אמינות, ביטחוןולויאליות. תוכל לשכנע בקלות יתר לקוחות פוטנציאלים לקנות אצלך ולהניע לכדיפעולה.
מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט , עיצוב אתרי אינטרנט , בניית אתרי תדמית