חפש מאמרים:
שלום אורח
24.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטינג - עשה זאת בעצמך

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג14/04/20101291 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קופירייטינג מתחיל מול המראה  
מה התועלת האמיתית שבמוצר או בשירות שלך? מה הבשורה שאתה מביא? קופירייטינג תמיד צריך לתור אחר ה-usp של המוצר: unique selling propositio.
קופירייטר, אר יו טוקינג טו מי?
החבר של הבת שלך ודודה של אשתך לא חולקים את אותו עולם של מילים, דימויים, ערכים, תחושות וחוויות. הם פשוט לא מדברים באותה שפה. קופירייטינג צריך לדבר בשפה, בנימה ובניואנסים לקהל היעד המוגדר. בטבעיות.
קופירייטינג בעיניים עצומות
שעות הלילה המאוחרות, או לחילופין המוקדמות עם עלות השחר, הן שעות קופירייטינג נפלאות. אין ברקסים, אין שוטרי תנועה, והרעיונות משתוללים חופשי באוטוסטראדת הדמיון.
קופירייטינג תופס "מקום טוב באמצע"
תפיסת קופירייטינג נכונה גרה בין הרחוב הראשי לבין סמטת ההפתעות... הרעיון שלך צריך להיות גם ברור וקליט (כדי שיבינו ויזדהו אתך) וגם מגרה, מפתיע ומטלטל (כדי ליצור קופירייטינג בלתי נשכח, כמובן).
קופירייטינג לוקח טוויסט
לפעמים, ה"איך" חשוב יותר מה"מה". גם אם התכנים  נראים לך בנאליים או טריוויאליים, נסה להציג אותם מזווית אחרת, לצבוע אותם, לעורר. (והרקלייטוס אמר: אתה לא יכול להיכנס לאותו נהר פעמיים).
קופירייטינג מדבר מהלב
רוצה שיאמינו בך? תאמין במה שאתה אומר, תגיד רק את מה שאתה מאמין בו.  דבר מהלב. יש אמת בפרסום - והיא עובדת.
קופירייטינג זה לדעת לכתוב - ולדעת למחוק
יש לך מסר אחד מרכזי. תתמקד בו.  תן לו כבוד. אל תתפזר. הנייר אולי סופג הכל, אבל הלקוחות שלך לא. קופירייטינג זה לא רק מה שאתה אומר, זה גם מה שאתה לא אומר.
קופירייטינג עם רדאר       
יש מלא רעיונות ואסוציאציות  שם בחוץ. קופירייטינג הוא לדעת להרים אותם. כל פסקה בספר, כל סצנה בסרט, כל צ'ט מקרי, כל סיבוב בקניון השכונתי  - הוא תיבת אוצר של רעיונות וביטויים חדשים ומדליקים. תסתכל, תקשיב, תטעם,  תריח.
קופירייטינג באמבטיה
לרעיונות טובים יש מנהג להפתיע במקומות לא צפויים. כדאי להחזיק עט ונייר במכונית (גם המחשבות נוסעות), באמבטיה (כשהראש נקי...) ובכלל, קופירייטר תמיד יש עליו עט... או פאלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגל דריאל, מכשפה של מילים.

רעיונאית, עוסקת בכתיבה שיווקית שנים רבות.

כותבת גם ספרי ילדים, וגם שירים (לילדים גדולים).

מאמינה בכוחן של המילים להשפיע, לשנות, לקרב לבבות, לעורר מחשבה, לעשות מעשה.

http://www.sigald.co.il

dariel1@netvision.net.il

050-9426540

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל דריאל

מאת: סיגל דריאלשיווק ואסטרטגיה27/12/101206 צפיות
בעולם רווי עד לעייפה מסרים, גירויים ותכנים שיווקיים, ראוי לשאול - מה ההבדל בין כותבי תוכן "בסיטונאות" לבין קופירייטרים אמיתיים?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג22/11/102648 צפיות
בחירה נכונה של שם לעסק או למוצר משפיעה על הצרכן השפעה דרמטית. טיפים לבחירת שם מוצלח לעסק, לחברה או למוצר.

מאת: סיגל דריאלמיתוג16/11/101868 צפיות
פרופיל חברה הוא הבטחה ואפילו התחייבות. איך ניגשים לכתיבת הפרופיל ואיך להפוך אותו למסמך שמייצג אתכם בכבוד?

מאת: סיגל דריאלמיתוג05/11/101184 צפיות
תהליך נכון ושקול של מיתוג עסקי יפסע על שביל הזהב שבין הגדרה נכונה של המציאות ובין התשוקה לשנות ולחדש.

מאת: סיגל דריאלמיתוג02/11/101171 צפיות
איך יודעים שזה זה? איך מזהים את הייחודיות ואת הערך המוסף של סלוגן שיווקי מנצח, מרגש, מניע לפעולה?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג10/10/101311 צפיות
איך כתיבה שיווקית לאתרים תשיג לך מיקומים מועדפים באינטרנט?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג05/10/103180 צפיות
טכניקות לכתיבת סלוגן מוצלח, עם דוגמאות

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193981 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172616 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142839 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142934 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138270 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138344 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138507 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica