סלוגן טוב צריך להעביר את ערכי המותג ולשקף את התועלות שבו. אבל איך מרגישים שזה זה, שהוא האחד? איך יודעים לזהות את הייחודיות ואת הערך המוסף של סלוגן שיווקי מנצח, מרגש, מניע לפעולה?
בחירת סלוגן - מבחן הרחוב
כשאנחנו מסתובבים ברחוב, יש אנשים שצדים לנו את העיניים, שאנחנו חייבים לסובב אחריהם את הראש. כמו בחורה מושכת במיוחד. דף תוצאות החיפוש בגוגל הוא הרחוב. עוסקים באימון אישי? כנסו לדף תוצאות החיפוש של "אימון אישי" ונסו "לשתול" בו בדמיונכם סלוגן משלכם. שאלו את עצמכם אם סלוגן כזה מצליח לתפוס את העיניים גם ברחוב ראשי סואן. האם הוא עומד בקריטריונים של בולטות, שונות, בידול, אסתטיקה. לסלוגן טוב יש נטייה לקפוץ לעיניים, גם בים סוער של מילים, משפטים ומידע. יש בו משהו אחר, מגרה, מסקרן, שממקד אליו את זווית הראייה ומושך את האצבע שלנו להקליק.
סלוגן שהוא אהבה ממבט ראשון
סלוגן "שנולד במיוחד בשבילכם" בדרך כלל חודר ישר לבטן הרכה. נכנס לראש, מתמקם, תופס פוזיציה. אתם מנסים לחשוב על דברים אחרים אבל הוא מזמזם בוקר וערב בלי הפסקה. הוא כאן כדי להישאר?
סלוגן שהוא אהבה ממבט שני
שנו על זה לילה. או שניים. הפכו את הסלוגן מכל הכיוונים ושאלו את עצמכם אם ההתאהבות הזו היא לא רגעית וחולפת, אלא תחילתה של ידידות נפלאה... כתיבת סלוגן מעולה היא הבטחה ליחסים מבוססים ומתמשכים. שאלו את עצמכם האם הוא מעביר מסר אמיתי, שאתם מתחברים אליו ועומדים מאחוריו, והאם אתם מרגישים שהמסר הזה ישרת אתכם בנאמנות.
כתיבת סלוגן שנראה טוב ונשמע טוב
בחירת סלוגן מוצלח צריכה לעמוד בשני הקריטריונים: להיראות טוב ולהישמע טוב. תבחנו אותו על הנייר ואז תגידו אותו בקול. תקשיבו לו. איך הוא נשמע? זורם? מתנגן על הלשון? או שיש בו משהו לא טבעי, תקוע, מאולץ?
TAILOR MADE
סלוגן טוב מרגיש כמו בגד טוב. גם נוח, גם נעים, גם מחמיא, מחליק על הגוף, מבליט יתרונות ומבליע חסרונות. תמדדו אותו. איך אתם מרגישים? סלוגנים מוצלחים צריכים לשבת טוב. כל אות במקום, כל מילה מתחברת לשנייה בקווי תפר דקים ועדינים. כמו בגד שיושב עליכם פיקס.