אמן בתחילת דרכו המעוניין להצליח בתעשיית האופנה הישראלית צריך לדעת כי הצלחה מורכבת ממספר מרכיבים: כשרון, תזמון ויצירת קשרים.
במידה ואתה אוחז בכשרון לא מבוטל ומנצל את המומנטום הנכון, עליך להקפיד ליצור רשת קשרים עם אנשים בתעשיית האופנה שיעזרו לך להתקדם. כיצד עושים זאת?
מדיה חברתית- גם תעשיית האופנה מתקיימת בחלקה באינטרנט. כדי להצליח בתעשיית האופנה מומלץ להיעזר בכלים השונים שהאינטרנט מעמיד לרשותו ולמנף אותם לצורך קידום. כלים אלו כוללים הקמת עמוד פרופיל וקיום אינטרקציה באתר Dalook, הקמת פרופיל בפייסבוק ובטוויטר והוספת חברים מהברנז'ה וניהול בלוג בנושאי האופנה.
רשת חברתית כשמה כן היא- מאפשרת קיום קשרים עם תעשיית האופנה. הקם פרופילים בכל אחד מהאתרים שהוזכרו כאן, צור קשר עם אנשים ששייכים לאותה נישה כמוך וקיים איתם אינטרקציה בכל העת.
הקפד להעלות תוכן מקורי לבלוג שלך כדי ליצור עניין ודע לשווק אותו באמצעות יתר האפיקים שהוזכרו.
שים לב כי חשוב לנהל את כל הפרופילים בהתאם לכללי האתרים כדי לא להפוך לספאם אלא לשווק את עצמך באופן יעיל ומושכל.
אירועי יח"צ- מאחר שאנחנו חיים בעידן טכנולוגי, רובנו שוכחים שיצירת קשרים בדרך הישנה והמסורתית עדיין קבילה ואפילו יעילה מאוד במרבית המקרים. הוסף את עצמך לרשימת התפוצה של משרדי היח"צ שאחראים על תחום האופנה והלייף סטייל והפקד להגיע לאירועי היח"צ השונים גם אם חלקם לא "מדברים" אליך. באירועי יח"צ נוכחים אנשי מפתח וקודקודים שונים ולכן ה"מינגלינג" איתם עשוי לפתוח דלתות.
הפקות אופנה - עכשיו שיצרת קשרים, נסה את כוחך בהשתלבות בהפקת אופנה. יתכן שלא תקבל תשלום על ההפקות הראשונות אלא רק קרדיט אך דע שגם קרדיט הוא מושג בעל ערך בעולם האופנה שמאפשר לך לבנות רזומה ובהמשך גם לעבוד בתשלום. הקפד לבחור הפקות אופנה בעלות מוניטין נחשב שיתפרסו בכלי תקשורת מכובד וששמך יכלל בקרדיטים.