חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרוש: קופירייטר שיודע למכור

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג15/03/20101303 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"כשאתה צריך לירות – תירה, אל תדבר". בפרסום, ובעיקר בפרסום מקוון, הזמן שלנו יקר מאוד. כל שנייה קובעת, כל מילה עושה את ההבדל בין חיים למוות, קליק או התעלמות. זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים. ההבדל בין קופירייטר יעיל לפחות יעיל, טמון בדרך כלל באוריינטציית המכירות שלו. רוב האנשים אולי לא יחשבו על קופירייטר כעל איש מכירות - ויחד עם זאת, קופירייטר הוא המומחה מספר 1 לכלי המכירות מספר 1: השפה. במילים טמון סוד הקסם, הכוח, ההנעה לפעולה, בין אם מדובר בשיווק של מוצר חשמלי, אישיות, רעיון או מסר. איך תוכל להבטיח שהקופירייטר שלך יעשה עבודה טובה, שתירשם בסופו של דבר בקופות? הנה מספר קריטריונים שיעזרו לך לבחון ולצפות את מידת האפקטיביות הצפויה שלו.

קופירייטר צריך לדעת למכור. בתי ספר לקופירייטינג יש הרבה. קופירייטרים טובים ומנוסים, שהוכיחו יכולת שכנוע ומכירה אמיתית למוצרים אמיתיים - יש מעט. בדוק היטב את תיק העבודות של הקופירייטר – מי הם הלקוחות שלו, על אילו עבודות הוא חתום, מה הוותק שלו בשוק. האם תיק העבודות שלו מבוסס על שנים של ניסיון מעשי בתחום, או על גימיקים של קורס קופירייטינג זה או אחר?

קופירייטר צריך להיות מאוהב. קופירייטינג זאת אהבה. וכמו באהבה אמיתית, ההתלהבות לא נגמרת. גם אחרי אלפי מודעות, מאות פרוספקטים, עשרות סלוגנים, יש הרגשה של פעם ראשונה. של שמחה, של התלהבות, חדוות יצירה. אין שיטה אחרת לייצר רעיונות טובים. האם אתה חש בהתלהבות אמיתית אצל הקופירייטר שלך? האם העיניים שלו נוצצות? האם ההתלהבות שלו מדבקת?

קופירייטר צריך לדעת לזוז. כל מוצר פרסומי דורש חשיבה וכתיבה ייחודית ושונה. קופירייטר מקצועי צריך לדעת לנוע בקלילות ובאלגנטיות בין מדיומים שונים וסוגי טקסטים מגוונים – סלוגנים, תוצרי דיוור ישיר, פרופילי חברה, אתרי אינטרנט, פרוספקטים ועוד. כדאי להעדיף קופירייטר שהוכיח שליטה ומקצועיות בכל אחד מהם. כך תבטיח שאותו קופירייטר שהבריק עם סלוגן מצוין היום, יעמוד יפה גם בכתיבת פרופיל החברה שלך מחר.

קופירייטר צריך להפתיע. המשימה העומדת בפני כל קופירייטר היא להצליח להחדיר את המוצר שלך טוב-טוב לזיכרון ולמודעות, באופן מניע לפעולה. הלקוח הפוטנציאלי שלך חשוף מכל עבר למידע, לתכנים, ולפרסום, במיוחד בעידן האינטרנט. על הרקע הזה, וזה לא קל, קופירייטר צריך להתבלט עם חשיבה שונה, רעננה, אחרת. שאל את עצמך: האם העבודות שהציג לך הקופירייטר הצליחו להפתיע אותך ולרגש אותך? האם הן "עשו לך את זה"?

קופירייטר צריך לדעת להקשיב. קופירייטר טוב מבין שבמה שקשור לבייבי שלך - אף אחד לא מבין כמוך. האיבר החשוב ביותר אצל קופירייטר הוא האוזן שלו... כדי לדעת איך לשווק נכון את המוצר שלך צריך קודם כל לדעת להקשיב. האם אתה מרגיש שהקופירייטר שלך קשוב לך? מעניק תשומת לב ורגישות ראויה להסברים שלך, לזווית הראייה שלך? האם הוא מעלה כבר בשיחה הראשונה תובנות מעניינות או שואל שאלות מעניינות ומעמיקות אודות המוצר או החברה?

קופירייטר צריך להיות משכנע - בשתי מילים או באלף. קופירייטר נבחן הן בסלוגנים בני שלוש מילים והן בטקסטים ארוכים ומפורטים. קופירייטר טוב ומנוסה יציג בפניך תיק עבודות עשיר, המכיל גם הברקות של סלוגנים "ממזריים",  וגם עמודי תוכן ארוכים הכתובים כהלכה - באופן זורם, קריא ומשכנע.

ובשורה התחתונה, כמה זה עולה לנו?... קיבלת הצעה מפתה מאוד? נורה אדומה מהבהבת... בפרפראזה על המשפט הידוע, טעמו המר של קופירייטינג בלתי מוצלח נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הזול. שים לב כיצד גם אתה, כצרכן, מושפע מפרסום – מסלוגן חזק שמוכר תדמית גבוהה בשתי מילים, מברושור שמפתה לרכוש מוצר חשמלי חדש או מתכני אתר מעניינים שמצליחים לגרום לך לשהות באתר אינטרנט זמן ממושך. בפרסום, שיווק ומכירות, המילה הנכונה יכולה לעשות פלאות. לפעמים, שווה לשלם עליה קצת יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגל דריאל, מכשפה של מילים.

רעיונאית, עוסקת בכתיבה שיווקית שנים רבות.

כותבת גם ספרי ילדים, וגם שירים (לילדים גדולים).

מאמינה בכוחן של המילים להשפיע, לשנות, לקרב לבבות, לעורר מחשבה, לעשות מעשה.

http://www.sigald.co.il

dariel1@netvision.net.il

050-9426540

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל דריאל

מאת: סיגל דריאלשיווק ואסטרטגיה27/12/101200 צפיות
בעולם רווי עד לעייפה מסרים, גירויים ותכנים שיווקיים, ראוי לשאול - מה ההבדל בין כותבי תוכן "בסיטונאות" לבין קופירייטרים אמיתיים?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג22/11/102641 צפיות
בחירה נכונה של שם לעסק או למוצר משפיעה על הצרכן השפעה דרמטית. טיפים לבחירת שם מוצלח לעסק, לחברה או למוצר.

מאת: סיגל דריאלמיתוג16/11/101861 צפיות
פרופיל חברה הוא הבטחה ואפילו התחייבות. איך ניגשים לכתיבת הפרופיל ואיך להפוך אותו למסמך שמייצג אתכם בכבוד?

מאת: סיגל דריאלמיתוג05/11/101177 צפיות
תהליך נכון ושקול של מיתוג עסקי יפסע על שביל הזהב שבין הגדרה נכונה של המציאות ובין התשוקה לשנות ולחדש.

מאת: סיגל דריאלמיתוג02/11/101164 צפיות
איך יודעים שזה זה? איך מזהים את הייחודיות ואת הערך המוסף של סלוגן שיווקי מנצח, מרגש, מניע לפעולה?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג10/10/101303 צפיות
איך כתיבה שיווקית לאתרים תשיג לך מיקומים מועדפים באינטרנט?

מאת: סיגל דריאלקופירייטינג05/10/103169 צפיות
טכניקות לכתיבת סלוגן מוצלח, עם דוגמאות

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193966 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172602 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142826 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142924 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138256 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138320 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138493 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica