חפש מאמרים:
שלום אורח
24.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרוש בדחיפות וינסטון צ'רצ'יל ישראלי

מאת: דני צימטשיווק ואסטרטגיה10/01/20091864 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דרוש בדחיפות וינסטון צ'רצ'יל ישראלי

לנוכח הירי המסיבי המתמשך של מטחי הפצצות והרקטות הנורה אל ישובי הנגב המערבי מתערער והולך האמון של חלקים גדולים והולכים בציבוריות הישראלית במנהיגות המדינה ובעיקר ביכולה לתת מענה הולם לכאוס הביטחוני והשלכותיו על החברה והכלכלה.

 ככל שנוקפים הימים והשנים מורגש יותר ויותר ואקום שלטוני והתדרדרות הערך הלאומי שהיה בבחינת נכס צאן ברזל : אין נוטשים ישראלים, חיילים כאזרחים, הנמצאים במצוקה תחת אש אויב.

 לנוכח אבדן ביטחונם של התושבים בדרום המדינה ביכולת התגובה של צבא הגנה לישראל,  אני שואל בפשטות, שלא לומר בנאיביות, מדוע אין איש בהנהגת המדינה מגלה אחריות ממלכתית ועושה לחיזוק רוחו של הצבור בארץ.

 האם לא הגיע זמנה של אישיות ביטחונית , פוליטית או ראש הממשלה בכבודו ובעצמו, לקום ולהסביר תרתי משמע את מדיניות ממשלת ישראל לנוכח ההתפתחויות המדאיגות בזירה הדרומית המדממת  זה שנים.

 חיים הרצוג ז"ל, שגרירנו לשעבר באו"ם הופיע בקביעות מעל גלי האתר בתקופת ההמתנה לפני מלחמת ששת הימים והסביר לציבור הישראלי המודאג בצורה רהוטה ועניינית את המצב בגבולות ואת עיקרי המדיניות הישראלית באותם ימים קשים.

 בזמן מלחמת המפרץ הראשונה בתחילת שנות ה-90 היה זה נחמן שי, "המסביר הלאומי" באותם הימים שהשכיל לייצר סוג של דברור אמין בהציגו לציבור את מהלכיה של הממשלה ומערכת הביטחון לנוכח מטר הטילים שנורו לעבר ישראל מכיוון עיראק.

 ומי מסביר היום לציבור בישראל את ההערכות לנוכח המצב הביטחוני המתערער...רק התקשורת.

 כל אחד מכלי התקשורת במדינה, עיתונים, רדיו וטלוויזיה מפרש את מהלך העניינים הביטחוניים והמדיניים לפי ראות עינו ושיפוטו ובזה אין בעצם פגם.

 אלא מאי, מסתבר שפרשנות עיתונאית אינה תחליף להסברה ממלכתית אחראית ושקולה בעיקר לנוכח הסכנה בהשתעבדותם של ערכים עיתונאיים לשיקולי רייטינג בכלי התקשורת:

והיו כבר דברים מעולם, כפי שהודו לאחרונה העיתונאים הבכירים רותי סיני מ"הארץ" וגדעון עשת מ"ידיעות אחרונות".

 רק בשבוע האחרון נורו קרוב ל 100 פצצות מרגמה אל ישובי עוטף עזה וגרמו לאווירת ייאוש  ונטישת ישובים המחמירה והולכת לנוכח האי-ודאות באשר לעתיד הקרוב .

טענתו של קצין הביטחון של של מושב נתיב העשרה " אין לנו ציפיות מהממשלה שאני כבר לא מבין מה השיקולים שלה " או דבריו של רכז המשק של קיבוץ יד-מרדכי "אי אפשר להיות חזקים כשאין לך קצה של אופטימיות , אמונה שזה הולך להיגמר בקרוב" ממחישים את חוסר האונים המשווע של  התושבים באזור מוכה הקאסמים, הפצ"מרים , הגראדים ומה לא ?

ומה נגיד לנוכח תחושת הייאוש המשתמעת מדבריו של תושב קיבוץ נחל עוז " אני לא אסלח לעצמי אם יקרה משהו לילדים שלי"....

קשה להשתחרר מהתחושה שהגיע הזמן לגייס, תרתי משמע, וינסטון צ'רצ'יל ישראלי, אותו מנהיג  בריטי לפני ובעת מלחמת העולם השנייה, שהפיח באזרחי הממלכה המאוחדת אוירה של גאווה לאומית,   סולידאריות ובעיקר נכונות לשלם את מחירו של מאבק עיקש כנגד האויב הנאצי שהפגיז בלא רחם את ערי בריטניה בעיקר את הבירה לונדון.

"אני סמוך ובטוח שהיום אנו אדונים לגורלנו. שהמשימה שהוטלה עלינו איננה מעל כוחותינו; שנוכל לעמוד במכאובים ובמאמצים שהיא תובעת. כל עוד אנחנו מאמינים במטרה שלנו ויש לנו רצון ברזל לנצח, הניצחון לא יחמוק מידנו.".... אמר צ'רצ'יל באחד משידורי בי.בי.סי התכופים שנועדו להסביר, לעודד, להרגיע ובעיקר ליצור אמון במעשיה של הממשלה הבריטית באותם ימים קשים .

והאם לא הגיע הזמן להציג לנו הישראלים תמונת מצב ריאלית ככל האפשר, אמתית ובעיקר  אמינה, גם אם אינה בהכרח מבשרת פתרונות מידיים ?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני צימט

מאת: דני צימטעסקים בינלאומיים07/06/101335 צפיות
טורקיה מהווה יעד יצוא מרכזי לתעשייה הישראלית,לפי נתוני מכון היצוא הישראלי 650 מפעלים וחברות ישראליות נמצאות במעגל העסקי עם טורקיה וניתן להניח שחלקן יבקשו למצוא דרכים יצירתיות להמשיך את הקשר הכלכלי המניב שנבנה בעמל רב בתנאים של שווקים בינלאומיים תחרותיים.

מאת: דני צימטזהות27/12/091426 צפיות
מאמר זה מתעתד להציג קו מחשבה המצדד בהתגייסות מרצון של ישראלים רבים כשגרירי הסברה, המסוגלים וגם מוכנים לעמוד אל מול קהלים ברחבי העולם ולהציג תמונה מאוזנת אודות החברה בישראל על יתרונותיה התרבותיים, המדעיים וההומאניים.

מאת: דני צימטשיווק בינלאומי10/01/091888 צפיות
גורמי התיירות בארץ מודעים לקושי העצום בהגברת התיירות לישראל הנובע מתדמיתה השלילית של המדינה ולכולם ברור שזירת הסכסוך הישראלי-פלסטינאי אינה מהווה הזמנה אטרקטיבית לבוא לכאן לבקר, לנפוש, לבלות.

מתוך תחושת חוסר ברירה מתמקדים מאמצי השיווק של ישראל ב"משוכנעים", יהודים ונוצרים אוונגליסטיים אוהדי ישראל שתמונת המצב הביטחוני גרועה ככל שתהיה אינה מרתיעה אותם מלבוא בשערי המדינה.

המוחות היצירתיים ביותר במדינה תרים ללא הרף אחר "חומרי גלם תדמיתיים" שיש בכוחם לייצר דימויים חיוביים העשויים לסייע בהבאת "הבל


מאת: דני צימטשיווק בינלאומי10/01/092158 צפיות
תהליך מיתוג מדינות קיים למעשה מאז ומעולם. כל מדינה ברת-קיימא שולחת אין ספור מסרים לעולם באמצעות תרבותה, אומנותיה, פעילותה הפוליטית, מוצרי היצוא שלה, נציגיה המבקרים בעולם כאנשי רוח, אנשי עסקים וספורטאים המתחרים בזירה הבינלאומית - כל המסרים הרבים הנשלחים אל מחוץ לגבולות המדינה אמורים לייצג נאמנה את תדמיתה של המדינה, את הלך הרוחות בה, את סדר יומה ויעדיה .
המסרים הרבים ששולחת המדינה כל העת הם הבסיס לתדמיתה הנתפסת של המדינה.


מאת: דני צימטתקשורת המונים10/01/093220 צפיות
תדמיתה של מדינה וזהותה הלאומית הם ערכים שמאז ועולם שיחקו תפקיד מרכזי על במת ההיסטוריה וסימלו את מידת חשיבותה ומרכזיותה של המדינה במערכת יחסיה הפוליטיים, הכלכליים והתרבותיים עם העולם החיצון. תדמיתה הבינלאומית של ישראל העכשווית מושפעת באופן גורף ממראות הפיגועים והמלחמה עקובת הדם באזורנו לאורך שנים רבות. זהו תהליך ארוך שבו נשחק המותג ישראל עד דק ואין תימה שבסקר בינלאומי שנערך זה מכבר דורגה ישראל כאיום מספר אחד לשלום העולם !

מאת: דני צימטתקשורת המונים10/01/091829 צפיות
ישראל הנאבקת זה 60 שנה על זכות קיומה באזור מנוכר לחלוטין להוויה הציונית, לא השכילה לייצר תפיסת תדמית חדה ובהירה המזוהה עם ערכיה של חברה דמוקרטית , הומנית, מערבית באופייה, חילונית ברובה, עם הישגים יוצאי-דופן בתחומי המדע, הרפואה והטכנולוגיה

מאת: דני צימטשיווק בינלאומי10/01/091831 צפיות
לנוכח הבקורת ההולכת ומתגברת אל מול המלחמה בעזה , האם לא הגיע הזמן שגם מדינת ישראל תפעיל טלוויזיה או רדיו המשדרים לעולם האיסלמי, ומדוע לא להקים תחנה בכבלים המשדרת 24 שעות באנגלית/טורקית/פרסית ? האם יהיה זה מוגזם להודות בעובדה שישראל צריכה תחנת אל ג'אזירה משלה ?

מאמרים נוספים בנושא שיווק ואסטרטגיה

מאת: מאה הימיםשיווק ואסטרטגיה28/01/152608 צפיות
המטרה של כל עסק היא לקבל כמה שיותר לידים מלקוחות המתעניינים בשירותים שהוא מציע. קיימות דרכים שונות ליצירה וקבלת לידים בעולם המודרני: א. פרסום של החברה עצמה במדיות השונות וקבלת פניות Inbound . ב. קניית לידים מאתרי אינטרנט ואנשי מכירות. ג. הפעלת מוקד טלמרקטינג ליצירת לידים, בדרך כלל בשילוב עם תקשורת שיווקית Outbound. עסקים רבים בישראל משקיעים כספים בקניית לידים, שרובם עוברים למספר עסקים במקביל. הכנו עבורכם את הכללים ליצירת לידים לעסק שלכם.

מאת: עידן עסיסשיווק ואסטרטגיה19/10/142949 צפיות
בכל שנה מיליוני שקלים מבוזבזים על מבצעים ותמריצי מכירות חסרי ערך, כאשר אתם מבצעים תמריצים ופעולות קידום לנציגי מכירות התוצאות שלהם יכולות להרקיע שחקים לרמות סנסציוניות! עד שיפתיעו גם אתכם.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148593 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132748 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132620 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132219 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: מיכלשיווק ואסטרטגיה18/06/132212 צפיות
בעולם של ריבוי באמצעי המדיה איך נדע במה לבחור, באיזו מדיה כדאי לי לפרסם, איפה להשקיע את תקציב הפרסום שלי, אולי לחלק אותו? בקיצור עולם הפרסום רחב ובעל אפשרויות רבות, אז בואו נעשה קצת סדר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica