אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.
מדוע דיירים לא משלמים?
המון חברות ניהול, ועסקים שעובדים עם לקוחות באופן כללי, מתמודדים עם חייבים, במקרה הזה, מדובר בדיירים שלא מעבירים תשלום. כתוצאה מכך, מנהלי החברה משקיעים המון זמן ומאמצים במרדף אחר הכסף.
מכל הסיבות שגורמות לדיירים לאחר בתשלום או לא לשלם בכלל, אלו הנפוצות מכולן:
כיצד עליכם לפעול?
כאשר אין מחלוקת, והדיירים פשוט שוכחים לשלם, איבדו את החשבונית, או שהם עסוקים מדי מכדי להגיע אליכם פיזית כדי להעביר תשלום, הפעולות האפשרויות שתוכלו לבצע די פשוטות ויעילות להפליא:
אם אתם מרגישים שאתם מתמודדים עם בעיות גביה על בסיס קבוע, יכול להיות שעליכם לרענן נהלים, או לחשוב מחדש על מדיניות הגביה שלכם. בנוסף תוכלו גם לעבוד עם תכנה לגביית ועד בית.
תכנה לגביית ועד בית
תכנה לגביית ועד בית מאפשרת לכם להתייעל בעזרת מערכת חכמה ולהפיק מכתבי דרישת תשלום הכוללים את הפרטים של הדיירים וסכום החוב, לשלוח הודעות תזכורת ישירות לטלפונים הניידים של הדיירים כדי להניע אותם לפעולה באופן מיידי ואפילו לשלוח מכתבי התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים. כמו כן אתם יכולים לעבוד עם אפליקציה לחברות ניהול ועד בית אשר מיועדת לדיירים, בעזרתה הם יוכלו לשלם את מיסי ועד הבית באשראי דרך הטלפון הנייד, מה שלא פעם מייעל את התהליך ומקדם את העברת התשלום.
ככל שאתם מקלים על הדיירים, ומציעים להם דרך גמישה להעביר את התשלום, כך לא יהיו להם תירוצים, והם יוכלו להעביר את התשלום בקלות, מכל מקום שבו הם נמצאים ובכל זמן, ללא הצורך לתאם פגישה.
אין ספק שתכנה לגביית ועד בית יכולה להפוך את החיים שלכם לפשוטים יותר, לשפר את תזרים המזומנים ולעזור לכם להתמודד בהצלחה עם בעיות גבייה.