פליירים המחולקים לתאי דואר פרטיים או באמצעות חלוקה מיד ליד זוהי שיטה וותיקה של פרסום, שעסקים רבים משתמשים בה עד היום. הפליירים המודפסים מגיעים ישירות אל הלקוח ומפרסמים לרוב מידע, מבצעים, ואג'נדות פוליטיות. הפרסום בפליירים מודפסים קיים כבר עשרות שנים, ומוכח כפרסום יעיל שמביא תוצאות.
לעומת הפליירים, בשנים האחרונות התפתח ענף פרסום חדש ומודרני - דיוור באמצעות דואר אלקטרוני. זהו בעצם ניוזלטר, וממש כמו פליירים פרסומיים שמחולקים פיזית אל תיבות הדואר, ה"פליירים" האלטרוניים נשלחים אל תיבות הדואר האלקטרוני. זוהי שיטה חדשנית ביותר לפרסום. אם כן, האם שווה עדיין להדפיס פליירים? איזו שיטת פרסום יעילה יותר ובמה עדיף לי לבחור כבעל עסק שמעוניין לשווק ולפרסם את מוצריו?
פליירים מודפסים מגיעים לכולם, ובקלות. ללא הצורך לאסוף רשימות דיוור או חשש מפני עבירות על חוק הספאם, פליירים אפשר פשוט לחלק לכולם, ולהגיע ישירות עד הלקוח שנמצא בסביבת המגורים הקרובה אל בית העסק. באמצעות הפליירים אפשר להיות בטוחים שאתם מגיעים ישירות אל קהל היעד. ואמנם לפרסום באמצעות פליירים יש גם חסרון, שכן אם הפלייר אינו מעניין מספיק ולא מסקרן את הלקוח, קרוב לודאי שהוא יושלך הישר מתיבת הדואר אל פח האשפה הקרוב, מבלי אפילו להיכנס אל בית הלקוח.
דיוור אלקטרוני, כמו זה של חגי, קונה רכבים לפירוק או כל דבר אחר, לעומת זאת, פשוט ביותר. בלחיצת כפתור ניתן להגיע אל אלפי לקוחות ללא הצורך לטרוח ולהגיע עד לביתם, הדואר האלקטרוני השיווקי מאפשר שימוש במדיה מעניינת יותר כמו שילוב סרטוני וידאו, וכפתורים המניעים לפעולה ישירה של רכישה או כניסה לאתר החברה. ואמנם, גם שיטת פרסום זו אינה מושלמת, מאחר וקודם כל יש ליצור רשימת תפוצה רלוונטית ואיכותית של אנשים שבאמת יהיו מעוניינים בפרסום שלכם, וכמובן שעליהם להסכים לקבל ממך פרסומים מראש, על פי חוק הספאם שאינו מאפשר לשלוח דיוור פרסומי בדואר אלקטרוני ללא הסכמת הלקוח לכך. כמו בלינק כאן.
אם כן, שילוב של שיטות פרסום שונות יהוו את הפתרון המבטיח ביותר לכל עסק. הדפסה של פליירים המחולקים באזור בית העסק שישלימו את מסע הפרסום האינטרנטי שלכם יביאו לחשיפה גבוהה ולניצול מירבי של שיטות הפרסום השונות. שילוב בין שיטות הפרסום הותיקות לשיטות הפרסום המודרניות היא הדרך להגיע אל כל קהל היעד ולמקסם את היעילות של מסע הפרסום, הן באינטרנט והן באמצעות חלוקה של פליירים.