למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?
הדפסת כרטיסי ביקור – למה?
נתחיל בשאלה הראשונה – למה להדפיס כרטיסי ביקור? למה זה טוב? אז כאן חשוב להבהיר שלכרטיסי ביקור יכולה להיות השפעה מכרעת על האופן שבו אנו עושים עסקים, ועל ההצלחה שלהם – שימו את עצמכם לרגע בעמדתו של לקוח שאתם פוגשים בפעם הראשונה. לאותו לקוח, לאחר שיחה קצרה המסבירה את טיב ואופי שירותכם, אתם מציעים לו לקחת כרטיס ביקור, בכדי לשמור על קשר. האם לאותו לקוח, שלא הכיר אתכם לפני כן, יש סיבה לשמור על הכרטיס, ולשמור עמכם על קשר? זה תלוי במידה רבה בכרטיס עצמו – ככל שהכרטיס מוצלח יותר במשיכה של הלקוח, כך העסקים יהיו מוצלחים יותר.
איך מבצעים הדפסת כרטיסי ביקור נכון?
ריידר מוניות- השאלה השנייה שיש לענות עליה היא כיצד עושים זאת נכון? כלומר, כיצד הופכים את כרטיס הביקור ליתרון עסקי אמיתי? כאן יש כמה טיפים, של מה כן ומה לא לעשות: כרטיסי הביקור צריכים לכלול את הפרטים הבאים: השם שלכם, התפקיד שלכם, שם הארגון או החברה שאתם שייכים אליהם, תחומי העיסוק של הארגון, פרטי התקשרות עמכם ועם הארגון, ואתר אינטרנט (חובה שיהיה כזה). אבל זה רק חלק קטן, מעבר לכך: צריך גם עיצוב.
אז איך מעצבים כרטיסי ביקור?
השאלה השלישית היא מעט יותר מורכבת. יש, למעשה, אינספור דברים לעצב כרטיסי ביקור, כמו שיש אינספור דברים לעצב כל דבר אחר. מה מבדיל כרטיסי ביקור? קודם כל, הגודל שלהם – כרטיסי ביקור צריכים להיות קטנים, ועליכם להשתמש בחוכמה בגודל שלהם. עקב כך, המידע שעליהם צריך להיות מקוצר, ולהיות מועבר ביעילות מירבית על ידי צמצום במילים. על כן, חשובים שני דברים – שהצבע והגרפיקה יעבירו מסר משלהם, כי לא ניתן להעביר זאת במילים, ושהטקסט עצמו יהיה מעוצב (מבחינת פונטים, מיקום טקסט וכו') בצורה האופטימלית.
הסרת כתבה שלילית באינטרנט- פלייר הוא כרטיס הביקור ותעודת הזהות העסקית שלכם. ניצול מושכל של הפוטנציאל השיווקי העצום הגלום במוצר פשוט זה מאפשרת לכם להפיק תועלת רבה, מתמשכת ומצטברת, מעלות (לא גבוהה ביחס לתשומות אחרות בעסק) וליהנות לאורך זמן מפירותיה. בית דפוס משוכלל, המעמיד לרשותכם אנשי מקצוע מאומנים ומיומנים בכל ההיבטים של הפקת דפוס יאפשר לכם לקבל פליירים בכל עת שתרצו. תמיד ניתן להוסיף או לגרוע מהפלייר פרטים שונים, ולהתאימו לנסיבות ולצרכים המשתנים.