רוב האנשים שקוראים את זה עשויים לחשוב ששיווק מאמרים עבד נהדר עד לפני כמה שנים, אבל מאז האלגוריתם של גוגל השתפר והתייעל. הודעה זו נועדה להראות שלמרות שמספר סוגים של שיווק מאמרים זכו להערכה שלילית, זה עדיין יכול לעבוד נהדר אם אתה יצירתי. ישנן מספר דרכים שונות כדי להתמודד עם בעיה זו - לא כל השיטות מתאימות לכל האתרים, וחלקם יכולות לעשות יותר ניזק מתועלת. נקודה אחת שכדאי לזכור היא שלאתרים חדשים יחסית צריך לכתוב שני מאמרים שונים אם אתה מתכוון לפרסם אותם באתר שלך, כמו גם באתרי צד ג'. גוגל לא בהכרח מבינה שאתה המחבר המקורי של המאמר, במיוחד אם לאתר שלך אין הרבה אמון מצד גוגל. השיטה הראשונה והשנויה ביותר במחלוקת היא לכתוב מאמר ולשלוח אותו לכמה שיותר [50+] אתרי מאמרים ברחבי רשת האינטרנט. למרות שזו דרך טובה מאוד לקבל המון קישורים באיכות נמוכה, עשירים בטקסט עוגן זול, אין זה מומלץ לאתרים בני פחות משנה או בעלי פחות מ-1000 קישורים באיכות גבוהה.
כנראה השיטה הפופולרית ביותר בקרב משווקים היא להדגיש באופן ידני 5 אתרי מאמרים עליונים. חיפוש המונח 'אתרי מאמרים' בגוגל יעשה את העבודה. עליך לבדוק שהם מהימנים ביותר ולא להסתמך על המצלצות של מישהו אחר. זוהי השיטה הטובה ביותר לאתרים חדשים יחסית כמו גם כך לא תבנה קישורים מהר מדי והקישורים שתקבל יהיו מהימנים יותר.
כאשר אתה מגיש מאמר לספריית מאמרים אתה בדרך כלל נותן להם אישור לפרסם את המאמר מחדש באתרים של בעלי אתרים אחרים, כל עוד הקישורים נשארים במקום. מאמר באיכות טובה יוכל למשוך קישורים לאתרך.
השיטה האהובה עליי היא ליצור קשר עם בעלי אתרים בודדים ולהציע לכתוב להם מאמר ייחודי לאתר שלהם ואולי אפילו לשלם להם כדי שיפרסמו אותו. יש לבדוק שקישורי השותפים שלך הם ידידותיים למנוע החיפוש, אחרת, הם לא יעזרו לך כלל במונחים של בניית קישורים. זכור כי רוב מנהלי האתרים רעבים לתוכן ייחודי כתוב היטב, כך שאם תציע לכתוב להם תוכן ללא תשלום בדרך כלל הם יהיו מאוד שמחים ולא יחייבו אותך בהוצאות נוספות.
אחת הדרכים המרכזיות להפיץ את התוכן שלך בחינם היא להפוך אותו נגיש ככל האפשר. הסבר באתר שלך שאתה כותב מאמרים בחינם. והצע לבעלי אתרים ליצור איתך קשר.
נושא מרכזי נוסף הוא קידום במנועי החיפוש. אם אתה כותב מאמר גדול ומפרסם אותו באתר צד שלישי, אל תשב בחיבוק ידיים, התחל בקידום. שלח את המאמר שלך עם כותרת עניינית לאתרי סימניות, ואף עודד בלוגרים לקשר אליך. תמיד תנסה לקדם את התוכן שלך, אפילו אם הוא לא נמצא באתר שלך.
מה הן השיטות המועדפות עליך לשיווק מאמרים?