חפש מאמרים:
שלום אורח
27.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות CRM והמדיה החברתית

מאת: אביב יועציםCRM28/03/20131047 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעטים מאד האנשים הקיימים היום שאין להם פייסבוק, טוויטר או לינקדאין. המדיה החברתית פתחה פער והשאירה את כל שאר המדיות מאחוריה בהפרש ניכר. כמות הפוסטים המתעדכנת בפייסבוק או הציוצים בטוויטר הם מסיבים ולא מפסיקים לרגע. אך דווקא בעידן כזה נשאלת השאלה האם כדאי לשלב את המדיה החברתית אל מערכת CRM הארגונית?

קיבצנו עבורכם שבע סיבות לשילוב הפעילות שלכם במדיה החברתית:

· דפים יצוגיים: חייב להיות עדכון שוטף ותחזוקה תמידית של הדפים היצוגיים של הארגון. בדפים אלה יש לעדכן על המבצעים החדשים, המוצרים או השרותים אותם אתם נותנים ללקוחות.

· שימוש במדיה החברתית כמוקד שירות: היום כבר רוב החברות שפעילות בפייסבוק או בטוויטר מספקות את השירות דרכם. במידה ויש ללקוח תלונה או שהוא מעוניין לבצע בירור כלשהו הלקוח יכול לכתוב זאת בדף של הארגון. הארגון מנגד חייב להעסיק איש שירות שיתן את המענה במדיה החברתית.

· הכירו את הלקוחות שלכם: המדיה החברתית היא דרך מצוינת להכיר את הלקוחות שלכם, אתם יכולים לעקוב ולראות מהם הדפים המועדפים עליהם, השירותים להם הם עשו like או ללמוד על התנהלותם השוטפת. כך ניתן לשאוב אינפורמציה רלוונטית וחשובה ולהתאים על ידי כך ללקוחות שלכם את המוצרים או השירותים שהם מבקשים.

· כלי למינוף: המדיה החברתית היא הכלי למינוף הטוב ביותר שיש היום. קחו בחשבון כי התגובות שאנשים יכתבו לכם יכולות לקדם את הארגון ומצד שני עליכם להערך גם להתמודדות עם תגובות שליליות.

· חשיפה ללקוחות חדשים: דרך יעילה מאד להגיע ללקוחות חדשים בעלויות אפסיות. אין כאן קמפיין מסיבי אלא פשוט דף עסקי שככל שיותר לקוחות יעשו לו like, כך הארגון שלכם יחשף ליותר ויותר לקוחות.

· למידת המתחרים: אחד הנושאים הכאובים לכל ארגון, במיוחד כאשר המתחרה שלך יוצא עם מבצע אטרקטיבי רגע לפני שהארגון שלך התחיל לתכנן מבצע שכזה. לכן המדיה החברתית היא מקום נפלא ללמוד על המתחרים שלכם, על הלקוחות של המתחרים שלכם ועל אסטרטגיית השיווק והמכירה שלהם.

· מוקד פעיל 24X7: היום כבר כמעט לא תמצאו ארגונים המפעילים מוקדי שירות לקוחות במהלך כל שעות היום. המדיה החברתית כן. היא פתוחה כל היום ונגישה לכל מי שרוצה וצריך. לכן חזקו אצל הלקוחות שלכם את ההרגל לפנות אליכם דרך המדיה החברתית. על הארגון רק לדאוג או להתממשקות של המדיה אל מערכת CRM או לדאוג כי אחד מנציגי השירות המטפלים בפניות ידאגו להזין את הפניות שהתקבלו במדיה אל המערכת.

לסיכום, היום כבר אי אפשר להתעלם מהמדיה החברתית. צריך להבין שהשימוש בה יכול לקדם את הארגון ומטרותיו ואף לצמצם בכך עלויות. יש רק לקחת בחשבון כי ככל שהמדיה יכולה לתת מענה חיובי ולתמוך, כך היא גם יכולה להיות מקום להכפשות ולתלונות. לכן, השתמשו בכלים אלה בתבונה.

***

מוגש בחסות זברה CRM - מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162183 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162529 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162051 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161660 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161711 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161488 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161547 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132721 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132609 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1312514 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132324 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132361 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132732 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132304 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica