|
|
|
|
|
מערכת CRM: סיבות להכנסתה לארגון
|
|
|
בואו נגיד את האמת, הכנסת מערכת CRM לארגון עולה כסף, משאבים, זמן ובעיקר מצריכה את הארגון לעשות בדק בית פנימי ולבחון את הצורך בשינוי או שפור תהליכי עבודה.
מדוע, למרות הכל, רוב הארגונים בוחרים בהכנסת המערכת? לפניכם שמונה סיבות:
· שיפור חווית הלקוח: היום כבר הארגונים יודעים כי הלקוחות רוצים לדעת מה הערך המוסף שיש להם בהיותם לקוחות. מערכת CRM יודעת לתרגם זאת היטב ובמהירות ולשקף בצורה טובה את הערך המוסף אותו יקבל הלקוח.
· שיווק נכון: כפי שכולם כבר יודעים, מערכת CRMיודעת לקשר בין פרופיל הלקוח ודרישותיו ולבין השירותים המוצעים בארגון. אבל על איש המכירות לשווק נכון את המלצות מערכת CRM ולהעצים את המלצתה. רק שיווק נכון יגדיל את שביעות הרצון של הלקוח כי רק כך הוא ידע מהו הערך הנתפס למוצר שרכש.
· רכישת לקוח חדש היא קריטית כמו שמירה על לקוח קיים: יחד עם זאת סביר להניח כי בזמנים כלכליים קשים מי שישרוד עם הארגון את התקופה אלה הם הלקוחות הותיקים ולא החדשים. לכן קיימת חשיבות גדולה לקיום פעולות שימור ללקוחות הקיימים. מעבר לכך, עלות רכישת לקוח חדש היא גבוהה בהרבה מעלות שמירה על לקוח קיים. לכן תמיד יש לזכור את הלקוחות הותיקים ולא להתעלם מהם.
· ניהול המידע: מערכת CRMהמותאמת לדרישות הארגון תשמור על מדיניות הארגון, החזון הערכים ותהליכי העבודה הקיימים בו. ככל שהמערכת תותאם פחות כך הסיכוי לשמירה על תהליכי הארגון יהיו קטנים יותר.
· שינויים תוך כדי תנועה: היתרון במערכתCRM הוא שהיא יכולה להשתנות לפי צרכי הארגון. רק מערכת גמישה תוכל להתאים ולספק את הנתונים הנדרשים לארגון.
· חיים קלים: מערכת CRMתוכל לעשות לעובדים בארגון חיים קלים יותר. כל ניהול קשרי הלקוחות מתבצע במערכת אחת, אין צורך לחפש בכמה מערכות שונות, כל הפתרונות נמצאים במקום אחד. על הארגון להעצים את הנושא וכך להגביר את שביעות רצון העובדים על ידי כך.
· מיחשוב ענן: מערכת CRM המותקנת באינטרנט ולא מותקנת מקומית על יחידת המחשב היא יתרון חסכון הזמן ובכסף. העובדים שלהם יש נגישות למערכת, יכולים לבצע את העבודה שלהם בכל מקום ובכל זמן ובכך לייעל את העבודה ולצמצם את הצורך במוקדי back office לביצוע העבודות שלאחר המכירה.
· End of life: משמעו כי מערכת שירות הלקוחות הקודמת הגיעה לקיצה והיא איננה מתפקדת עוד בצורה משביעת רצון. בדרך כלל במצבים כאלה יש לבחון האם ניתן להאריך את חייה ומה המשמעויות הנגזרות מכך, או לרכוש מערכת CRM חדשה ולה כל היתרונות שהארגון צריך, כמובן שגם כאן צריך להבין את המשמעויות הנגזרות מביצוע רכישה זו.
לסיכום, קיימות מספר רב של סיבות להכנסת מערכת CRMאל הארגון שלכם. עליכם רק לבחון את הסיבות ולבחור את העיתוי המתאים ביותר לביצוע הפעולה.
***
מוגש בחסות זברה CRM - מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.
|
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.
|
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.
|
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים?
הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:
|
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים.
כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.
|
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.
|
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.
|
מאמרים נוספים בנושא CRM
מאת:
אילן
|
CRM
|
08/10/13
|
2721
צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.
|
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.
|
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו
מאידך
העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה.
,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה .
מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .
|
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:
|
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.
|
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים
|
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?
|
|
|
|
|