מומחים רבים רואים בבניית אתרי קופונים מכרה זהב, שכן רכישות חברתיות הוכיחו את עצמן ככלי יעיל לקידום מכירות. זאת למרות העובדה שאתרי הקופונים הקיימים כיום אינם ממצים את הפוטנציאל המסחרי הטמון בהם, כי מגוון המוצרים והשירותים המוצע בהם הוא נמוך; כתוצאה מכך מצטמצם גם קהל היעד של האתרים האלה והיקף המכירות נשאר נמוך.
אחת הסיבות האפשריות למגוון הדל של המוצרים באתרי הקופונים הקיימים היא שאתרים אלה משרתים משווקים או יצרנים גדולים. לכן נראה שבניית אתרי קופונים כלליים, שאינם פועלים תחת משווק אחד או קבוצת משווקים, עשויה לתת מענה למגוון הביקושים ולמשוך גולשים רבים אל האתרים.
בניית אתרי קופונים עצמאיים אשר אינם פועלים לטובת משווק מסוים מאפשרת גמישות מירבית ומתן שירות לעסקים מסוגים שונים: גדולים וקטנים, מקומיים ומרוחקים, יוקרתיים או פשוטים. בצורה כזאת ניתן למשוך גולשים רבים אל אתר אחד, לרשום ולזכור את ההעדפות הצרכניות שלהם, להציע להם דילים נוספים שיכולים לעניין אותם, ולהגדיל משמעותית את מחזור המכירות ברכישות קבוצתיות ובדילים.
בבניית אתרי קופונים יש לזכור מספר כללים בסיסיים. ראשית כל, יש לשאוף לייצוג רחב ככל שניתן של ספקים, מוצרים ושירותים הנמכרים באתר. יש לסווג את המוצרים והשירותים ולאפשר לגולש למיין את המוצרים על פי קריטריונים שונים, כגון נושא, מחיר, מיקום, אחוז הנחה וכדומה. בנוסף, מומלץ לייצג את ספירת הזמן לאחור המציינת את תוקף המבצע; פעולה זו מפעילה לחץ מתון על הרוכש המתלבט. כמובן שיש לשאוף לממשק ידידותי, נעים וקל להתמצאות על מנת להקל על המשתמשים ולספק להם חווית גלישה ורכישה נעימה.
לסיכום, בניית אתרי קופונים היא תחום חדש ומתפתח, אשר טרם מיצה את הפוטנציאל המסחרי הטמון בו. בבניית אתרי קופונים יש לזכור שכל הצדדים מרוויחים מהעסקאות המוצעות בו, ולכן יש לפעול להגדלת מגוון המוצרים המוצע תוך הבטחת התמצאות נוחה באתר. אתרי קופונים הם כלי שיווקי יעיל, המאפשר לבתי העסק להציג את עצמם אל קהל לקוחות רחב בדרך נוספת, למשוך לקוחות חדשים על ידי מתן הנחות משמעותיות, ולקדם את המכירות באופן משמעותי.