בניית אתרי קופונים היא מיזם בעל פוטנציאל מסחרי רב. רכישות קבוצתיות ודילים יומיים הפכו בשנים האחרונות לטרנד של ממש. השוק כרגע נשלט על ידי כמה אתרי קופונים גדולים, ונראה שהם אינם ממצים את הפוטנציאל הטמון בתחום זה. לכן בניית אתרי קופונים יכולה להביא להזרים אל הענף הזה דם חדש ולעשות בו שינוי אמיתי.
אם החלטתם שבניית אתרי קופונים תעסיק אתכם בזמן הקרוב, עליכם לקחת בחשבון כמה נקודות ודגשים חשובים. ראשית כל, האתר חייב להכיל מספר רב ככל שניתן של קופונים מסוגים שונים: דילים יומיים, רכישות קבוצתיות, הנחות וכדומה. ככל שמגוון המוצרים והשירותים המוצעים באתר יהיה גדול יותר, כך גולשים רבים יותר יגיעו אליו.
בעת בניית אתרי קופונים יש להקדיש זמן ומחשבה בתכנון נכון של אפשרויות הניווט, או ההתמצאות באתר. מומלץ שהקופונים יהיו מאורגנים על פי קטגוריות ברורות מאוד, על מנת שחיפוש המוצרים יהיה נוח. יש לאפשר חיפוש על פי סוגי מוצרים, על פי יצרנים, ועל פי אזורים. כמו כן, יש לאפשר שיטות מיון שונות – למשל, על פי מחיר, או על פי קרבה גאוגרפית אל הלקוח עצמו. בנוסף, חשוב שהשימוש באתר יהיה קל ומהנה: מנגנון הפקת הקופונים חייב לתפקד ללא דופי על מנת שלקוח עם קופון לא ייתקל בקושי בעת קבלת המוצר אצל הספק.
חשוב שהממשק של אתר הקופונים החדש שלכם יהיה נוח ויאפשר בנוסף לאופציות החיוניות לביצוע רכישות, גם שיתוף המידע ברשתות חברתיות מוכרות. חשוב לדאוג להתממשקות האתר עם האתרים הגדולים של הרשתות החברתיות השולטות ברשת, ושיאפשר בעתיד להוסיף שיתופים כאלה.
בבניית אתרי קופונים יש להקדיש תשומת לב לנושא קידום האתר ולפעול להעלאת דירוגו במנועי החיפוש. משיכת קהל גולשים רחב ככל שניתן והצעת מבצעים שלא ניתן לסרב להם – אלה הם שני הכלים החשובים להפיכתו של האתר לפופולרי ומבוקש.
לסיכום, בניית אתרי קופונים עשויה להיות מיזם עסקי מוצלח ביותר, שכן נראה שהנישה הזאת עדיין לא תפוסה וניתן לפתח את התחום. לימוד מעמיק של המצב הקיים ושל הסיבות לשימוש מועט יחסית לפוטנציאל השוק יעזור לכם להגיע לתובנות מועילות, ולהקים אתרים מוצלחים יותר מהקיימים.