בטקסט הקצר שלפניכם נסקור בקצרה את התחום של השכרת משרדים בתל אביב על האספקטים השונים שלו. הנקודה הראשונה שאנחנו מעוניינים לעסוק בה היא היתרונות והחסרונות של ת"א היוצרים פרדוקס. הדבר מתבטא בכך שככל שהמקום בו רוצים למצוא משרדים להשכרה בת"א ממוקם במקום מרכזי ושוקק חיים (תרבות, צרכנות, ועוד), כך הוא נגיש פחות, הסיכוי שתימצא חנייה בקרבת מקום קטן וכך הוא גם הופך לפחות נוח ומזמין. הקושי לגשר על הפער בין היתרונות והחסרונות, הנוחות לבין המיקום, הוא קושי בו נתקלים לא מעט בעלי חברות שמעוניינים למצוא משרדים להשכרה בתל אביב ואפילו בסביבתה.
לפי נתונים של סקר עדכני (2012) שבוצע לאחרונה במבנים class A ובמבנים class B בתל אביב נמצא כי הרוב המוחלט של הבניינים שנמצאים בתפוסה הגבוהה ביותר בעיר ממוקמים או בסמיכות גבוהה לתחנות רכבת או בסמיכות גבוהה ליציאות של נתיבי איילון. משרדים להשכרה בתל אביב שנחשבים לפופולאריים ביותר ממוקמים באזורים מרוחקים, אך שימו לב שיש דגש על נגישות ועל נוחות מרביים בבחירת השכרת משרדים בתל אביב והסביבה והדבר משפיע על גישת הלקוחות שלכם וכמובן העובדים הקבועים. במידה ורוב העובדים שלכם מתגוררים למשל במרכז העיר, ייתכן ואספקט זה פחות חשוב עבורכם.
תיווך משרדים בתל אביב
כיום ישנן לא מעט חברות בצמיחה המעוניינות לעבור תהליך של התרחבות ומחפשות משרדים להשכרה בתל אביב והסביבה גדולים מאלו בהם הן יושבות. השוק של משרדים להשכרה בתל אביב כיום הוא שוק רווי, וזאת למרות שבשנים הקרובות עתידים לקום לא מעט פרויקטים של בניית בנייני משרדים. אי לכך, חברות רבות כבר עלו על הגל ויודעות היכן ימצאו נכסים טובים יותר ואטרקטיביים עבורן. רוב החברות כיום פונות למשרדי תיווך משרדים בתל אביב ואפילו למתווכים לפי איזוים עתידיים לשם הן מתכננות לעבור. הדבר מקל באופן משמעותי במציאת משרדים להשכרה בתל אביב וגם בערים שסובבות את העיר הגדולה כגון רמת גן או בני ברק, גבעתיים, הרצליה, נתניה ועוד. חברות קטנות יותר יכולות להיעזר בשירותי תיווך משרדים בתל אביב על מנת למצוא את הנכס ההתחלתי או הקבוע עבורן כדי למתג את עצמן. תיווך משרדים יתמוך וילווה את החברות במציאת הנכסים האטרקטיביים ביותר עבורן מתוך ניסיונם בשוק.
השכרת משרדים בתל אביב - מה הן ההוצאות השוטפות?
ישנן הוצאות רבות עבור חברות ועסקים הכרוכות בבחירה של השכרת משרדים בתל אביב וסביבתה, אך אל כולן יש לשים לב, כיוון שאלו מרכיבות את העלות הכוללת וההוצאה השוטפת. מלבד השכירות החודשית הנמדדת לפי מ"ר ישנן עלויות נוספות כמו דמי ניהול הנכס הכוללות את האחזקה והשירותים הנלווים לבניין המשרדים או המתחם בו ממוקמים אותם משרדים להשכרה בת"א אותם בחרתם להשכיר. דמי הניהול כמו השכירות, משתנים בין נכס לנכס וזה בהתאם לחברה המנהלת, לשירותים הכלולים בעלות וכמובן לטיב המקום. משרדי תיווך משרדים בתל אביב והסביבה ידעו לתת את הדגש במציאת הנכס האולטימטיבי עבורכם, בעלויות המותאמות לתקציבים שקבעתם מראש.