חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

CRM: איך תגרמו לעובדים לקבל את התוכנה? 5 טיפים

מאת: אביב יועציםCRM19/09/20121273 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הקשיים הגדולים ביותר בהתקנה ובהרצה של מערכת CRM, אם לא הקושי העיקרי, הוא לגרום לעובדי המשרד לקבל את התוכנה. לאנשים לא קל להניח בצד את הרגלי העבודה הישנים והמוכרים להם לטובת הרגלים חדשים. הרבה פעמים, הטכנולוגיה נתפסת כמשהו מאיים. עובדי המשרד עלולים להרגיש מאויימים, בשל הטכנולוגיה החדשה.

לעיתים תכופות, אנשים הם ממש עבדים של ההרגלים הישנים שלהם. הרגלים הם טקסים שחוזרים על עצמם ויש בהם משהו מוכר, מנחם ואוטומאטי. כאשר אנשים מנסים לחרוג מההרגלים, הם מרגישים כאילו דבר כלשהוא פשוט אינו כשורה.

ובכן, עליכם לגרום לעובדים שלכם לקבל את התוכנה בפתיחות ולא להניח להם להיתלות בהרגליהם הישנים. ההצלחה של תוכנת CRM תלויה במידה רבה בתגובת העובדים. איך עושים זאת? הנה כמה טיפים:

תוקף פורמאלי. כאשר אתם מדברים על CRM ומציגים אותה לפני העובדים ההמומים, עשו זאת בנוכחותו של מנהל בכיר או הבעלים. באופן זה, אתם למעשה מראים להם כי כוונותיכם רציניות. איש מהעובדים לא יחשוב, כי מדובר בפאזה חולפת או בשיגעון אישי שלכם שיעלם במהירות. הבעלים/המנהל הבכיר נותן תוקף לתוכנה.

הסבירו את יתרונות המערכת וכיצד היא עתידה לשנות את חייהם. כאשר אתם מכנסים את כל העובדים ומסבירים להם על התוכנה, יתכן שתדברו על כמה שהתוכנה מועילה לעסק, לחזון החברה, לרווחים העתידיים וכו'. ובכן, זה לא מעניין את העובדים. גם כך הם מרגישים כמו ברגים קטנים, בתוך מנגנון ענק, שלא ממש אכפת לו מרווחתם. דברו על כמה שהתוכנה תקל על העובדים עצמם. מהם היתרונות של התוכנה, שיתרמו לכל אחד מהם.

כוונו את דבריכם גם לאנשי המכירות. אמרו להם כיצד תוכנות CRM יורידו מכתפיהם עומס ויבצעו באופן אוטומאטי מטלות שחורות ושנואות. כיצד הן יקצרו תהליכי מכירה ויסייעו להם לסגור עסקאות רבות יותר.

בחרו נציג מכל מחלקה, אשר אחת לחודש ידווח על התקדמות התוכנה, שיפורים נדרשים ועוד. התקנה של תוכנת קישרי לקוחות היא לא "פגע וברח". עליכם להמשיך ולעקוב אחר התוכנה ולבדוק האם נדרשים שינויים. מסיבה זו, הקפידו על תקשורת קבועה ושוטפת עם נציגי המחלקות.

עשו מאמץ מתמיד, לשפר את התוכנה. חשבו כיצד ניתן לקצר תהליכים מעיקים בחברה, כיצד ניתן להפוך תהליכים מרגיזים שמתבצעים באופן ידני לאוטומאטיים ועוד. זכרו, לא רכשתם תוכנת קישרי לקוחות כדי שהמצב יישאר כפי שהוא, אלא כדי לגרום לשינוי.

התחילו להדריך את העובדים הרבה לפני שהתוכנה מגיעה. בנוסף, כדי לתבל את ההדרכה ולהכניס בה חיים, עשו שימוש במגוון חומרים, כגון מצגות, סרטונים ועוד.

צ'פרו את העובדים, שמראים נכונות גבוהה להסתגל למערכת.
יתכן שעובדיכם אינם טורחים להסתגל למערכת, פשוט מכיוון שאין להם מוטיבציה, אז מדוע שלא תעניקו להם אחת?

***מוגש בחסות Reut One - החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162170 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162515 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162040 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161650 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161702 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161478 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161535 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132713 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132603 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1312236 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132313 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132350 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132723 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132293 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica