הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית, חנויות וירטואליות ופרופילים פעילים ברשתות החברתיות. בעלי הניסיון כבר מכירים את התחום ויודעים כי בניית אתרים מקצועית משיגה תוצאות בטווח הארוך, כל אתר אינטרנט שנושא את שם החברה מספק פרסום 24 שעות ביממה, החנות הווירטואלית לא נסגרת לעולם.
התחרותיות הגבוה בשוק מציבה רף גבוה לבעלי העסקים שמבקשים להיכנס אל הזירה ולזכות בנתח מהרווחים. חברות בניית אתרים ממליצות כיום לבעלי העסקים להשקיע מחשבה ומשאבים בעיצוב האתר הראשי לצד פעולות קידום, כתיבת תוכן ופעילות שגרתית ברשתות החברתיות. חשוב להבהיר כי הפעילות ברשת אינה מסתכמת בהקמת האתר, השקת האתר מסמלת רק את הצעד הראשון במסע ארוך, מאתגר ומלא בהפתעות.
הקמת חנות וירטואלית
הצרכנים הישראלים מגלים בשנים האחרונות את היתרונות הרבים שמציע האינטרנט בתחום, אם בעבר חששו הישראלים לבצע רכישות ברשת כיום הם נהנים ורוכשים מוצרי חשמל, בגדים, מוצרי טיפוח, אביזרים לטלפונים ניידים ועוד. הקמת אתר שמאפשר ממשקים של מכירה בכרטיסי אשראי אונליין מרחיבה בצורה משמעותית את הפעילות. הצרכנים יוכלו לגשת אל החנות ללא הגבלה בכל שעות היממה 7 ימים בשבוע ללא המתנה בתורים ארוכים או נסיעה אל מרכזי הקניות.
יותר ויותר צרכנים מגלים את התענוג שברכישות ברשת על פני היציאה אל הקניון, נוח יותר לרכוש את המוצר, להתבונן בו ולקרוא את כל הפרטים ללא המולה ואנשי מכירות שמסתובבים סביב, משכנעים ומציעים שירות. הפוטנציאל העצום שטמון בחנויות הוירטואליות מעודד את הקמתן. השיטה פועלת בהצלחה בכל רחבי העולם, בעזרת עבודת קידום נכונה אפשר יהיה למלא את החנות הווירטואלית בקונים בכל שעות היממה.
איך בוחרים את העיצוב?
כל עבודת בניית אתרים רגילים או חנויות וירטואליות דורשת הקדשת מחשבה לעיצוב האתר, צבעים, תבניות ותמונות. לקוחות שלא מחזיקים בעין טובה לעיצוב יוכלו להשתמש בשירותי המעצב המקצועי, עיצוב הוא מקצוע לכל דבר אין כל סיבה לנסות לעשות זאת בעצמכם. במידת הצורך אפשר יהיה לשנות את העיצוב בעתיד, אם הנתונים מראים כי הגולשים נכנסים אל האתר ומיד יוצאים לאחר מספר שניות יש להבין את הסיבה ולהחליף את העיצוב בהתאם.