חפש מאמרים:
שלום אורח
18.10.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופטימיזציה של האתר שלך – שלוש טיפים שיכולים לשגר אותך קדימה בגוגל

מאת: איציק עומריקידום אתרים17/08/2012920 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר שבחרת את המילים שהתאימו כמו כפפה ליד באתר שלך, אתה צריך להתמקד במושג שנקרא אופטימיזציה של דף. אופטימיזציה של דף זה מה שאתה עושה באתר שלך במטרה לשפר את הדירוג האורגני שלך. החדשות הטובות הם שלאורך שנים של מחקר וניסויים זיהיתי את הפקטור החשוב ביותר על מנת לשפר הדירוג האורגני של האתר שלך.

ישנם סוגים שונים של פקטורים להתחשב בהם שאתה עושה אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלך. מצאתי לא פחות משלושה פקטורים שיש להם משמעות גדולה מאחרים שמתאימים אותם בקורלציה לדירוג של מנועי החיפוש, ליתר דיוק, מטה תגים, מבנה כתובת האינטרנט ומהירות העלאת הדף לכולם יש אימפקט מידי על מנוע החיפוש למילים מסוימות או לביטוים מסוימים.

מטה תגים חשובים מאוד לדירוג האתר מכיוון שהם מספקים את המידע הבסיסי לרובוטים של מנועי החיפוש. מטה תגים צריכים להיות בפורמט מדויק על מנת להגדיל את הדירוג של מנועי החיפוש. המחקר שלי מראה שמטה תגים לבדם אינם יכולים לשפר בצורה דרסטית את הדירוג שלך. אני מאמין שצריכים להשתמש במטה תגים על מנת לוודא אספקטים אחרים של אתר האינטרנט שלך וכדי לגרום למשתמשים להקליק דרך התוצאות של מנועי החיפוש.

המטה תגיות שמותאמות בצורה הטובה ביותר אמורות לכלול את מילות המפתח שאתה מנסה למטב. מומלץ מאוד שהגודל של המטה תגיות יכלול 60 תווים או פחות מכיוון שזה המגבלה של מנוע החיפוש של גוגל. המטה תגית השנייה היא תגית התיאור שמוגבלת ל150 תווים או פחות ואמורה לכלול את מילת המפתח שלך פעמים בלבד.

המטה תגית האחרונה שראויה לתיאור היא תגית מילת המפתח. דווקא ריבוי מילות מפתח שמוטמעות בצורה לא נכונה יכול דווקא לפגוע בדירוג שלך במנוע החיפוש. כשאתה משתמש בתגית של מילת החיפוש רצוי שתתמקד רק ב-12 המילים הכי חשובות שמחפשים בהתייחס לנושא האתר אותו אתה רוצה לשווק - מנועי חיפוש חייבים לדעת שאתה אתר לגיטימי וראוי לדרוג גבוה.  מומלץ שתכלול בעיקר את מילות המפתח שבאמת משנות.  אתה  גם יכול לראות אילו אתרים נמצאים במקומות הגבוהים ביותר ולקחת דוגמה ממילות המפתח שלהם כול עוד הם מופיעות באתר שלך.

ברגע שיש לך את המטה תגיות בתוך הקוד של האתר שלך זה הזמן להתמקד על הפקטור הבא באופטימיזציה, זמן הטעינה של האתר. זמן הטעינה של האתר שלך מאוד משמעותי לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים. לא רק שהאתר שלך צריך להיות בנוי בצורה הנכונה אלא שהם גם חייב לעלות במהירות.  אתר שעולה בצורה מהירה מגביר את האטרקטיביות שלו בעיני הגולש וגורם לחוויות גלישה טובה יותר. מנועי חיפוש כמו גוגל מצ'פרים אתרים שמספקים את האינפורמציה הנכונה במהירות לדפדפנים השונים. חשוב שתצמצם למינימום את זמן התגובה של האתר על מנת לגרום לחוויה מצוינת ללקוח הקצה שלך – הגולש.

הפקטור השלישי ואחד החשובים ביותר הוא מבנה ה-URLשל האתר שלך. זה נכון שהסברה השלטת היא שמילת המפתח שנמצאת בכתובת האתר שלך עוזרת לגוגל למצוא אותך אבל בגדול זה לא פקטור האופטימיזציה היחיד או הכי חשוב שגוגל מתעסקת בו.

ישנים דוגמאות רבות לאתרים שכוללים מילות מפתח בכתובת האתר שלהם ולמרות זאת נמצאים הרבה אחרי אתרים אחרים שלא משתמשים באותה שיטה. המשוואה פה היא פשוטה, אם אתה יכול לקנות דומיין עם מילת המפתח שלך אז אתה ביתרון יחסי אם לא, שקול בחיוב הוספת ספריה או דף באתר שלך שיכלול את מילת המפתח לה אתה רוצה לעשות אופטימיזציה.

דוגמה טובה לכך תהיה www.drive.com/driveמכיוון ששמת את מילת המפתח בצמוד לכתובת האתר הראשית שלך גוגל תוכל למצוא אותו בקלות יחסית. עוד שיטה שיכולה לעבוד היא תת דומיין באתר שלך.

לפני שאתה מתחיל תהליך אופטימיזציה כלשהו אתה חייב לבחון את המטה תגיות, מהירות העלאת האתר ושורת הכתובת של האתר שלך/דף הנחיתה שלך/הבלוג שלך. שלוש השיטות המוזכרות פה הם הכרחיות להצלחה של האתר שלך ולהעלאת המיקום שלך במנוע החיפוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13968 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138301 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138457 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/128081 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/121326 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/121182 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/121146 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213797 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211820 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183660 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/173012 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172741 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172600 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172633 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica