הורגלנו, כי בתחום השיווק ועל מנת להצליח אנו צריכים לקרוא ניוז לייטרים ועצות כאלה ואחרות, כאשר המטרה הסופית היא להביא את הקורא לרכישה של תקליטור, או סדנא בת יום או שלושה., סדנא או תקליטור אשר שם נגזר הקופון של היזם החכם, המשווק דרך המדיה החברתית או האינטרנט...הסיטואציה דומה למקרים שכולנו מכירים כאשר מבקרים תערוכה מקצועית, המטרה של המציגים היא לקבל כמה שיותר לידים וזאת על מנת לבצע מכירה לאחר התערוכה. אך מה רבה האכזבה שלאחר ההתלהבות בתערוכה, כאשר באים לפרוט את הלידים, ההתקררות רבה, ואותה התלהבות הפכה למשיכת זמן, עכשיו זה פחות מעניין, כרגע אין תקציב, המתחרה נתן בפחות וכך הלאה והלאה....אותו דבר נכון לעולם הקאוצינג, הסדנאות, הבלוגים, הניוז לייטירים הסיסמאות והקלטות...כ-יועץ שיווק אני יכול להצהיר כי אין מתנות בחינם, אין אינסטנט ואתה כבר יודע לנהל עסק או לשווק בתבונה הנדרשת היום בעולם השיווק עסק זקוק לליווי צמוד לבעליו, לעובדיו, ומקבלי ההחלטות שבו. עסק זקוק לליווי של "אב ואם" מקצועיים בפרט בשלבים הראשונים, ברגעי מצוקה או במטרה לגדילה. כמו שלא הייתה רוצה לגדל את ילדיך באמצעות קלטות כך לא תפיק שום תועלת משמיעת קלטות ועצות רחוקות... בדיוק כמו שלא תשיג תוא במשפטים או ברפואה מקריאה של ניוזליטרים...עסקים ושיווק צריך להריח בשטח בשוק...במקום האמיתי ובמגרש של השוק...עסקים ומכירות לא מתנהלים בהדרכות חיצוניות...עסקים ומכירות מתנהלים יום יום בשיחות טלפון בפגישות פנים אל פנים...כן פנים אל פנים...זוכרים..אנחנו בני אדם שאוהבים אנשים לכן העסקים והמכירות האמיתיות הם פנים אל פנים במגרשים...לא מגרשי כדורגל במגרשים שם נעשים העסקים...ואני בכוונה חוזר על זה מספר פעמים כי מניסיון אני יודע היכן באמת צריך להתנהל הלימוד וההדרכה של השיווק והמכירות....לא באינטרנט..ולא בקלטות...