קידום אתרים באינטרנט - מה שבין האורגני לממומן
עתידו של אתר אינטרנט, בדיוק כמו העסק שאליו הוא משתייך, תלוי במידה רבה באפקטיביות המקצועית המיושמת תוך קידום האתר על ידי שימוש במגוון הרב של הכלים המאפשרים לאתר לצלוח את הדרך למקום הראשון בעמוד הראשון, ותוך יישום אינספור טכניקות קידום אתרים מקצועיות החל מאופטימיזצייה של האתר על ידי אבחונו העמוק ושיפורו, דרך מערך השיווק שלו באפיקים השונים כגון רשתות חברתיות ובניית קישורים שונים, שימוש באפליקציות השונות וחיזוק נוכחותו של האתר ברחבי הרשת, ועד לניתוח מלא של תוצאות הקידום לצורך שיפור.
ישנם מספר אמצעים, וליתר דיוק, ישנם אינספור אמצעים לקידום אתרים בגוגל ואולם המומחים יודעים כיצד להתאים אילו אפיקים מתאימים לצורך קידום אתר מסוים בהתאם למטרות הקידום ובהתאם לציפיות הלקוח, אופי השירות או המוצר המקודמים ותנאי השוק הקיימים מבחינת התחרות שמצפה לאתר בתהליך קידומו. תהליך זה של קידום אתר מסוים מתחיל בפגישת היכרות מעמיקה במסגרתה נפגש המקדם עם בעל העסק לצורך תיאום ציפיות, הגדרת יעדים וגיבוש תכנית עבודה, וכמובן לצורך היכרות הדדית לשיפור שיתוף הפעולה העתידי.
מטרת קידום האתר למקום הראשון משותפת הן למקדם והן לבעל העסק ולכן חשיבותה של עבודה בשיתוף פעולה לעניין זה הינה אחת מאבני הבניין של הקידום. בתהליך קידום אתרים נוכל להבחין בשתי דרכים עיקריות, הלא הן קידום אתרים ממומן וקידום אתרים אורגני. הקידום האורגני הוא- הוא הקידום האמיתי מאחר והוא מתבסס על פרמטרים קיימים של ביקוש והיצע. קידום אתרים ממומן כשמו כן הוא, ממומן בסכום חודשי מסוים, ועל כן מקומו קבוע.
היתרון הגדול המצוי בקידום אתרים אורגני הינו היותו שריר וקיים למשך זמן רב, כך שגם בתום מסע הפרסום והשיווק, גם לאחר שקידום האתר בפועל ועל פי התכנית המקורית הופסק, שמו ונוכחותו במקוונים של העסק יוותרו ברחבי הרשת וימשיכו לגרוף אליו גולשים ממקומות שונים.
היתרון הגדול של קידום אתר באופן ממומן הינו המיידיות והתוצאות הישירות שהוא מניב. הווה אומר, כדי להגדיל את מערך המכירות והרווחים באופן מיידי, ואם אין ברצוננו להמתין תקופת מה להפקת תוצאות, נבחר בקידום הממומן, מתוך ידיעה שקידום זה אפקטיבי לתקופה הקרובה בלבד.
כמו בכל תחום, כל אחד מהאפיקים השונים של קידום אתרים טומן בחובו יתרונות וחסרונות שונים. פגישה אישית עם מקדם אתרים מקצועי יכולה להעניק פרספקטיבה רחבה בנוגע להשפעות וההשלכות של כל אחד מאפיקי הקידום לטווח האקצר והארוך, ומסייעת בקבלת ההחלטה הנכונה.
פורסם על ידי צוות אתר אינטרניים