בימינו הדבר ברור כי כל עסק חייב פרסום באינטרנט. כיום כמעט כל אדם מחפש אחר מבוקש באינטרנט ולכן אם אתה לא שם אתה לא קיים!
תחום קידום האתרים בגוגל התפתח מאד בשנים האחרונות, וחלה בו תחרותיות רבה.
אנשי מחשבים רבים הסבו את מקצועם בשנים האחרונות למקדמי אתרים.
על אף כל זאת, מחירי קידום האתרים האמירו בשנים האחרונות.
הסיבה לכך היא, מכיוון שהתחרותיות במילות המפתח התחזקה משמעותית.
כיום כל בעל אתר, רוצה להופיע בעמוד הראשון בגוגל.
לכן בעלי עסקים קטנים רואים בקידום אתרים דרך פרסום שאינה ברת השגה.
במאמר זה, ברצוני להציע פתרונות קידום עבור עסקים אלו.
קידום אזורי
קידום אזורי הינו קידום אתרים בגוגל, במילות המפתח תחת סיווג גיאוגרפי. לדוגמא: מקדם אתרים בתל אביב.
קידום זה, הינו זול משמעותית מאשר קידום גנרי ללא סיווג, ומתאים יותר לעסקים קטנים. עלות הקידום במילים מעין אלו, לעיתים מהוה עשירית מאשר במילים גנריות.
יתרון חשוב ונוסף לקידום אזורי, הינו שהוא מבטיח כי רק לקוחות אשר מחפשים בעלי מקצוע באזור הגיאוגרפי של בעל העסק, יצרו עמו קשר.
אסטרטגיית הזנב הארוך
אסטרגיית זו מבוססת על כך שלעיתים אוסף רב של קבוצות בעלות מספר מועט של פריטים, תגבר על קבוצה אחת עצומה. דבר זה בה לידי ביטוי גם בקידום אתרים. לעיתים ניתן לפרסם במספר מילות מפתח אשר הינן בעלות מספר חיפושים מצומצם, בצורה שתתן תוצאות אפקטיביות בהרבה מאשר פרסום בביטוי מבוקש.
לסיכום: קידום אתרים אינו תחום המתאים אך ורק לעסקים גדולים.