אתם עומדים עכשיו מול החלטה גורלית, שלמעשה תשנה את העסק שלכם.
בחירת סוג קמפיין הפרסום האינטרנטי שלכם.
במאמר זה אנסה להסביר , מדוע קידום אתרים אורגני, הינו עדיף משמעותית לטווח הארוך מקידום אתרים ממומן.
עלות פרויקט הקידום
קידום אתרים אורגני היינו תהליך ארוך ויקר, אך היחודיות שלו, בכך שהוא משאיר תוצאות אפקטיביות לטווח ארוך מאד, במידה ונעשה נכון. בניגוד אליו עומד ה-PPC(הקידום הממומן), שבו ברגע שהפסקתם את הפרויקט, נפסקות למעשה כל הפרסומות שלכם, ואתם נשארים ללא פרסום כלל.
לכן שבאים לערוך השוואה, עליכם להשוואות בין המחיר שאותו דורשת חברת הקידום עבור הגעה לדף הראשון בקטגוריה המבוקשת, לבין העלות של קמפיין פרסום לא מוגבל תקציב ב-PPC עבור תקופה של לפחות שנה. כך תראו שחור על גבי לבן, שקידום אתרים אורגני משתלם לטווח הארוך עשרות מונים מ-PPC.
קידום אתרים אורגני- יצירת מוניטין
יצירת מוניטין לעסק, זהו אמצעי רב חשיבות על מנת לגרום צמיחה לעסק שלכם.
כאשר הלקוח שלכם רואה את אתרכם בדף הראשון בגוגל, מיידית מתקבל אצלו הרושם, שהוא עומד מול חברה מובילה בתחומה ומקצועית. ידוע שהלקוח מעוניין לקבל תמורה מרבית לכספו, ולכן יעדיף לעבוד מולכם מאשר מול גוף לא מוכר. מסיבה זו קידום אורגני הינו כלי חשוב ליצור לכם מוניטין. וזה בניגוד לppc שבו הלקוח חשוף לכך שמדובר בפרסומת, ולכם אין ערך נוסף מלבד העובדה ששלמתם כסף עבור הפרסום.
לסיכום, כאשר אתם רוצים להשיג פרסום אפקטיבי, חסכוני, ובעל מוניטין, עליכם לערוך קמפיין קידום אתרים אורגני לאתר שלכם.